czwartek, 31 marca 2016

WAR ZONE #38


Kliknij >>Czytaj więcej<< aby przeczytać

Staples Center (Los Angeles)
__________


>>> War Zone rozpoczynamy od muzyki wejściowej nie kogo innego jak Patrixa! Extreme Boy, main eventer People's Manii wychodzi do ringu.
PATRIX: Gdy pierwszy raz zetknęliśmy się na Fightdown #4 wiedziałem, że nie jesteś zwyczajnym zawodnikiem. Już wtedy wiedziałem, że coś w Tobie jest. Byłeś coraz bliżej mistrzostwa MoW jednak czułem, że nie jesteś na niego gotów. Bo możesz być jeszcze silniejszy! Na Carnage Ci to wytłumaczyłem. Zrobiłem to, co do mnie należało. I tak przez kolejne tygodnie, robiłem wszystko abyś był coraz lepszy. Na Suitcase War to ja byłem zwycięzcą! Ja byłem zwycięzcą, bo moim celem było sprawić abyś był maszyną do wygrywania! Tak też się stało. Sprawiłem, że jesteś mistrzem MoW! Sprawiłem że jesteś niepokonany! Robiłem wszystko aby tak było, to był mój cel. Udało mi się to wszystko samemu. Teraz tylko ja mogę Cie powstrzymać. Znam Cię lepiej niż ktokolwiek inny, to ja sprawiłem, że jesteś na tym miejscu i ja jestem w stanie również odebrać to, co Ci dałem! Przez ostatnie tygodnie pokazywaliśmy jak świetnie się znamy, współpracując. Tak zgadza się, ja nie jestem w stanie przechytrzyć Ciebie a Ty mnie. Znamy się na wylot. Kiedyś miałem inne sposoby, być może lepsze. Byłem zwycięzcą po przegranych walkach. Teraz czas, aby coś udowodnić. Pokazać, że już tamte momenty miały wielki wpływ na to, co dzieje się teraz! To były jednak inne czasy. Teraz będę radził sobie innymi sposobami! Thomas... czeka nas to co nieuniknione. Nie możemy przed tym uciekać wiecznie. Wiesz dobrze co nasz czeka. Lepiej uważaj... bo jest coraz bliżej!


>>> No no, mamy tu poważne oświadczenie Patrixa dotyczące main eventu PM! Czy Thomas ma się obawiać Tygrysa? Raczej tak!
__________
<Theme Song Alliance>
>>> Do ringu zmierzają mistrzowie Tag Team Alliance, dostają oni bardzo sporą negatywną reakcję. Nic w tym dziwnego przypominając sobie to, jak potraktowali Barona Neightera podczas main eventu Hardline. Biorą już mikrofony, więc posłuchajmy ich zatem!
IVANOW: Ameryka kojarzy mi się tylko z jednym.. z grubasami, jedzącymi tylko fast foody w MacDonald's. Nigdy wam się nie uda być tak wspaniałym krajem jak Rosja *ogromny heat*
ROODE: Ameryka jest niczym w porównaniu do Rosji jak i Australii, nigdy nie będziecie takimi ludźmi jak nasi rodacy, a wiecie dlaczego?
IVANOW: Ponieważ ciągle tylko jecie hamburgery i stajecie się coraz bardziej tłuści. Jesteście najbardziej otyłymi ludźmi na tym świecie. *Ogromny heat*
ROODE: Cały świat kojarzy was tylko z hamburgerami, nie potraficie utrzymać diety, nie potraficie o siebie zadbać, tak mówię o Tobie gruba Amerykańska czarna świnio *Roode wskazuje na otyłego fana siedzącego w pierwszym rzędzie otrzymując ogromny heat*


IVANOW: Dlaczego tak nas traktujecie, gdy mówimy o was samą prawdę? My wiemy doskonale, że prawda was boli, że Rosja i Australia jest lepsza od was. *Ogromny heat*

>>> Prawdziwy Amerykanin pojawia się na stage wraz z Lewisem Hewittem, stają na rampie wraz z mikrofonem, a więc posłuchajmy co mają nam do powiedzenia.
LEWIS: Ameryka zawsze była i będzie górą, w naszym kraju nie ma miejsca dla takich małp jak w Rosji. *Ogromny pop* Jednak lepiej być postrzeganym jako hamburger niż butelka spirytusu *spory pop*
BARON: Chcę z wami walki na People's Manii!
ROODE: Hahaha Ty jeden przeciwko nam dwóm? Proszę Cię, hahah...
IVANOW: Rozumiem, że chcesz zostać zniszczonym w przeciągu dwóch minut? Hahahaha *ogromny heat*
BARON: Dałbym sobie radę w pojedynkę ponieważ za mną stoi cały naród, jednak spokojnie nie zostaniecie aż tak ośmieszeni kompletnie przez USA. Niebawem poznacie mojego partnera, który tak jak ja, zamierza was zniszczyć i deportować z powrotem do Rosji i Australii.
>>> Baron wraz z Lewisem kładą ręce na piersi i krzyczą ,,We, the People" a wraz z nimi cała arena.
__________



>>> Rozpoczynamy kolejny rozdział dzisiejszego War Zone! Widzimy już jak aktualna mistrzyni kobiet Masters of Wrestling Alexis Knight wchodzi do ringu z pasem na biodrach. Idzie do Pattie i prosi ją o mikrofon, po czym wchodzi do ringu i ucisza publiczność, która eksplodowała cheerem kiedy ta weszła na arenę.
ALEXIS: Witajcie MoW Universe! W zeszłą niedzielę obroniłam tytuł przed jedną z The Psychouse. Była to debiutantka, a konkretnie Alice Blake. Was jest trójka... Ja jestem sama. Jestem Women's Champion. *cheer* To jest moje imperium i nie ma tutaj nikogo lepszego ode mnie. *uśmiech od ucha do ucha* Co z tego, że Was jest trójka? Na Hardline pokazałam Wam kto góruje tutaj. Będę broniła tego mistrzostwa *podnosi pas do góry* przed każdą divą z locker roomu. Może to być Alice, SiSi, Tarja, Samantha... A nawet aktualna mistrzyni Div Fallen Angel. *mieszane reakcje* Będę cały czas grać czysto, nie potrzebuje żadnych śmiesznych kijków, stołów i tym podobne. Pokazuje Wam, że da się wygrać klasycznie, bez żadnych dodatków. *pop*


>>> A o to na arenę przychodzą zwariowane The Psychouse, które mają ze sobą mikrofony.
SiSi: Got a secret..
TARJA: Can you keep it?
ALICE: Swear this on you'll save.
>>> Divy zaczynają się szyderczo śmiać i łapią się za ręce podskakując do ringu. SiSi i Tarja siadają na końcach krawędzi, a Alice na środku i zaczynają sobie szeptać na uszy jednocześnie podśmiechując. Red Chick stoi z zaciekawieniem i zaniepokojeniem na rywalki. Heelki wstają i SiSi zaczyna mówić.
SISI: Ohh, sh, sh, sh, sh, shhhhh! Oj Alexis... Taka głupiutka, taka naiwna.. Wiesz co to za czas? To jest Playtime. The Psychouse pokażą chętnie Ci księżniczko kto tutaj rządzi. *stuka palcem w nos Alexis*
ALEXIS: Zabieraj te łapy ode mnie!
TARJA: Ohh, kochanie nie denerwuj się tak. Pokazać Ci coś?
>>> The Psychouse okrążają Knight i chwytają ją za ręce sprowadzając na kolana, aby patrzyła na Titantron.
TARJA: A teraz patrz słoneczko na seans.
>>> Na titantronie ujawnia się nowa diva MoW, która ledwo co jest po podpisaniu kontraktu z Masters of Wrestling. Tarja chowa się za otwartymi drzwiami i się śmieje. Corena przechodzi z kartkami przez to przejście, a nagle Tarja odpycha od siebie drzwi, które uderzają debiutantkę! Idzie powoli do niej targając ją za włosy i wbija kilkukrotnie jej głowę w drzwi! Chwyta ją za spodenki i wbija obok w ścianę! Nagle zdejmuje czarną zasłonę z przejścia i kopie w kamerę! Kamera gaśnie, a po chwili znów się włącza, tym razem z widokiem na Funky Divę która głaszcze po głowię Corenę, śpiewając jej "Got a secret.. Can you keep it?", a następnie przykrywa ją czarną zasłoną i odchodzi w podskokach do Locker Roomu.
>>> Wracamy na arenę, gdzie mistrzyni kobiet się wyrywa, ale Diaz i Blake jej na to nie pozwala.
TARJA: I co malutka dziewczynko? Będziesz płakać? Bardzo dobrze. Hahaha!


>>> Nagle Alexis się wyrywa i odpycha od siebie dwie opponentki, a Tarję wyrzuca Exploder Suplex'em! Nagle Red Chick stoi i każe im stać!
ALEXIS: STOP! Tak nie będzie! Was jest trójka. Dorywacie każdego pojedynczo. Mam dla Was niespodziankę. *pop* Przedstawiam Wam... Nikki Bronx!


>>> Wo, wo, wo! A o to The Paparazzi Nikki Bronx! Debiutantka nadchodzi ze sporym pop'em od publiczności w stronę kwadratowego pierścienia wykonując sznurek na apron'ie i prześlizguje się pod linami! Staje obok Alexis Knight.
ALEXIS: Jednak to nie wszystko... Zapraszam wisienkę na torcie. Please welcome, Amy Grace!


>>> Girls gotta booty! Oto kolejna debiutanka, która ma zamiar pomóc Alexis przeciwko The Psychouse! Publika bardziej wybuchnęła popem, co Amy bardzo ucieszyło! Przybija piątki fanom i wbiega do ringu stając obok Bronx i Knight!
AMY: Ladies... Nie bawimy się już laleczkami, ile macie lat?
SISI: My nie bawimy się laleczkami.. My się bawimy Waszą psychiką, którą łatwo zniszczyć.
AMY: Złotko. Mnie się nie da zniszczyć, nie da się n-a-s zniszczyć. *przytula Alexis i Nikki*
NIKKI: Zamierzamy coś z tym zrobić, już nie będziecie się tak kryć przed wszystkimi.
ALICE: Chyba ktoś musi Wam przymknąć w końcu te niewypalone jadaczki, albo po prostu delikatnie.. Powoli... Zniszczymy Was w męczarniach. Dzień po dniu, tydzień po tygodniu... Nie wiecie kiedy.
TARJA: Nie wiecie kiedy Was dopadniemy i się skończy dzień dobroci dla.. No takich jak Wy.
ALEXIS: To śmieszne, że tak uważasz Tarja. Może zamiast tak gawędzić, zmierzymy się w Six Diva Tag Team Match'u? *cheer*
SISI: Kochanie, People's Mania coraz bliżej. Na tej gali nie wyjdziesz już cała. Amy.. W ogóle bardzo fajnego masz chłopaka wiesz? Miło mi się z nim spędzało czas. Fajny z niego gość.
AMY: Wypluj to szujo, nie zbliżaj się do niego nigdy więcej.


SISI: Oh Amy... On ma takie muskuły... Jest taki przyst...
Amy natychmiastowo daje plaskacza Diaz, gdzie publika zaczęła nakręcać Heelkę "Ooooouu!", a SiSi bez zastanowienia wjechała Spearem w Grace, tak samo jak Tarja w Nikki, a Knight w Blake! Rozpoczyna się brawl! Tarja wywala z kwadratowego pierścienia Bronx i zaczyna okładać ją Punch'ami! Nikki również próbuje się bronić! Red Chick wynosi Alice Arm-Trap Exploder Suplex'em, gdzie ta wypada z ringu! SiSi znęca się nad Amy i postanawia wbić ją w liny tylko po to.. Aby wykonać QueenOver! (End of Days) Szybko wywala Split Kick'iem mistrzynie z ringu. Tarja wypycha jedną z debiutantek w stronę wyjścia i sama wchodzi do ringu, tak jak Alice. Amy Grace leży ledwo przytomna na środku pola bitwy, a SiSi Diaz ją dosiada... I chwyta za dłoń, zdejmując jej pierścionek z palce zębami! Język wkłada w obrączkę, po czym ją zdejmuje i zakłada sobie ją na palca. Alexis z Nikki łapią się za głowy i nie wiedzą co robić. Diaz powstaje i zdejmuje pierścionek z palca całując go, a następnie zakłada go z powrotem na palec Amy kopiąc w jej dłoń! Prosi o mikrofon, a Alice wraz z Tarją siadają obok niej i plączą jej warkoczyki.
SISI: Nie warto zaczynać z The Psychouse. *boo* Got a secret... Can you keep it? *ironiczny śmiech* Today.. It's no Playtime.. Today it's Cry Time!
Tarja podnosi się, tak jak również debiutantkę. Wskakuje jej na plecy i zanosi się na Sunset Flip Powerbomb... Jednak Nikki i mistrzyni kobiet wbiegają do ringu i czyszczą natychmiastowo ring z Heelek. The Psychouse odchodzi z uśmiechem na twarzy i pełne humoru. Co dziś się wydarzy? Nikt nie wie.
__________
>>>Na titantronie widzimy Prezesa Masters of Wrestling, Daniela Christophera. Rozmawia przez telefon. Nagle do jego pokoju wchodzi Baron Neighter.
DANIEL: *do rozmówcy* Oddzwonię... *odkłada słuchawkę* O co chodzi?
BARON: Prezesie, chciałem zadać jedno bardzo ważne pytanie.
DANIEL: Słucham.
BARON: Zapewne wie Pan, że Alliance depczą mi po piętach, dlatego chcę ich wezwać na walkę tag teamową, która miałaby się odbyć na People's Manii. Czy Pan Prezes się zgadza? Dodam również, że chcę, aby ta walka była o pasy Tag Teamów, które ci łachmyci posiadają. Nie pozwolę, ażeby takie dwa pajace obrażały Amerykę...
DANIEL: Spokojnie, Neighter. Taka argumentacja mi jak najbardziej wystarczy...
>>>Do pokoju Prezesa wchodzą jednocześnie tag teamy, które miały zapewniony udział w Fatal-4-Way - mowa o Jobbers Day, The Prelievers oraz teamie Rexley'a i Ramzesa.
KEVSY: Przecież to jest...
TOMMY: ...niesprawiedliwe!
KACPI: I komu będziemy wykręcać ręce Kimurą?
BRIEG: No właśnie...?
REXLEY: Chodzi o to, że nasze teamy miały walczyć w Fatal-4-Wayu z Alliance o ich pasy.


RAMZES: Właściwie nie nazywalibyśmy tego walką, tylko kopaniem dupsk jakimś zagranicznym fanatykom...
DANIEL: Panowie, proszę Was o spokój. Jestem postawiony w trudnej sytuacji, z której chcę znaleźć należyte rozwiązanie.
REXLEY: Jaka trudna sytuacja? Po prostu dajże nam skopać im dupy i po sprawie.
BARON: Ameryka na pierwszym miejscu jest dla mnie i nie tylko, Panie Prezesie.
DANIEL: Właściwie decyzję już mam.
KEVSY: Uwierzyć w to, że Alliance zostaną pokonani?
DANIEL: Może, ale chodzi o to, że dzisiaj Prelievers, Rexley, Ramzes oraz Jobbers Day wraz z kilkoma innymi osobami będą drwalami w LUMBERJACK MATCHU pomiędzy Zackiem Carterem a Suicide!
TOMMY: Ale?
DANIEL: Żadnego "ale"... Klamka zapadła.
>>> Teamy odchodzą "w pokoju", zaś Baron Neighter wydaje się być ucieszony całą sytuacją.
__________

>>> Do ringu zmierza COO - Sergio Stoudemire, jak dobrze wiemy na Hardline Sergio wraz z Jacobem Adamsem pokonali Polish Warriora i Shreddera. COO z pewnością będzie chciał się odnieść do tej sytuacj, już bierze mikrofon więc posłuchajmy.
SERGIO: Do People's Manii pozostało nam naprawdę niewiele czasu, czas pędzi i pokazuje kto jest słaby a kto mocny. Sergio Stoudemire vs Polish Warrior, ten match zapowiada się świetnie, jednocześnie powiem wam jak on się skończy, to nie są przewidywania, to jest otwarty spoiler... Kariera Polish Warriora tam się zakończy i już nigdy więcej nie będzie mógł postawić nogi w ringu. *Spory heat* Dlaczego tak na mnie buczycie gdy mówię prawdę? Przespaliście całe Hardline? Jakoś wasz bohater tam nic nie zrobił, zrobiłem tam z niego swoją dziwkę, a to był dopiero przedsmak tego, co czeka go na People's Manii. Na Hardline mógł go obronić Shredder, jednak na People's Manii nie obroni go już nikt, skończy w miejscu każdego śmiecia, a mianowicie na śmietnisku. *Ogromny heat i chanty ,,We Want Warrior"* Coś waszego Wojowniczka tutaj nie ma, a wiecie dlaczego? Nie ma go tutaj, ponieważ się boi i nie jest w stanie mi nic zrobić, jest najzwyklejszym w świecie nieudacznikiem. *Ogromny heat*



>>> Publika eksploduje, jednak na stage nie pojawia się Polish Warrior.
SERGIO: No dalej, wyjdź do mnie Warriorze, chyba, że się mnie boisz po Hardline, czekam na Ciebie w moim ringu, czekam na to co zrobisz i co mi odpowiesz. No dalej wychodź do mnie!



*Tym razem Polish Warrior pojawia się na stage wraz z mikrofonem i idzie do ringu*
WARRIOR: Wyłączcie muzykę, Sergio, jesteś taki pewny siebie? Pewny swojego zwycięstwa? To ja mam do Ciebie propozycję, którą każdy normalny facet z jajami zaakceptuje, a mianowicie jeżeli wygram walkę na People's Manii, to Ty odchodzisz nie tylko ze stanowiska COO, ale także z Masters of Wrestling. Jeżeli odrzucisz moją ofertę to będzie znaczyć, że jesteś starym dziadem który nigdy nie miał w sobie za grosz orzechów. Pokaż jak bardzo jesteś pewny siebie, swoich umiejętności i pewny swojego zwycięstwa, no dalej nie stój tak i zaakceptuj moją ofertę, chyba, że jesteś taki mocny w gębie i się mnie boisz... *Ogromny pop*


SERGIO: Chcesz tego? Dostaniesz co chcesz, szkoda, że Masters of Wrestling się nie zmieni, ponieważ nie wygrasz tego matchu, na People's Manii staniesz się moją szma...
O nieee... Warrior rzuca się z pięściami na Sergio! Przepycha go do narożnika i wyprowadza mu serię Stompów tak, że jego szef spływa po cornerze. Irish whip na liny i próba Snap Scoop Powerslam lecz The Game zatrzymuje się przy linach, PW rusza na niego lecz zostaje przerzucony ponad górną liną! Sergio staje na apronie, jednak zdesperowany Warrior błyskawicznie podnosi się z podłogi i podcina Sergio! Podnosi go i posyła go Irish whipem w stalowe schodki! Idzie za nim i łapie go za głowę, a następnie kilka razy wbija jego czaszkę w stal! Stoudemire atakuje jednak z łokcia, dzięki czemu Warrior na chwilę odpuścił. The Viper rusza, ale King of Kings powala go Spinning Spinebusterem! COO przykuca i wyprowadza całą serię uderzeń w czoło swojego rywala z PM, a następnie wrzuca go w barykady! "Mówiłem, że będziesz moją szmatą?" Sergio podnosi Warriora i aplikuje mu Back Suplex na barierki, po którym Warrior złapał się za odcinek lędźwiowy kręgosłupa. PW czołga się po podłodze, a jego były mentor idzie z nim do stołu komentatorskiego. Warrior jednak dochodzi do siebie i z całej siły wpycha The Game'a w barykady, które się łamią! To było na miarę tej rywalizacji, jednak to absolutnie nie jest wszystko... Warrior jest żądny krwi, żądny zemsty i po kilkudziesięciu sekundach podnosi się, a swojego szefa prowadzi do stolika komentatorskiego. Cerebral Assasin wrzuca COO na annouce table, próba Adventure (Spike DDT), ale Sergio kontruje Back Body Dropem! PW ląduje na stole, a Sergio trzyma się przez chwilę za policzek aby znów zaatakować Wojownika... Wykonuje mu kilkanaście uderzeń w czoło, po czym wychodzi za nim na stół... O nie, to nie wygląda dobrze... Czy on chce wykonać... Immortal Warrior (Pedigree) na stole komentatorskim? To przecież OMG Moment Polish Warriora! Zaciąga ręce Vipera do tyłu ale ten uwalnia się i wyskakuje z PWC (RKO)!!! Holy shit, stół się jednak nie łamie! Cerebral Assasin łapie się za ramię ale udaje mu się wstać i zostawia Sergio Stoudemire nieprzytomnego...
__________
SUICIDE vs ZACK CARTER - Lumberjack Match
>>> Do ringu wychodzą drwale. Wśród nich widać Jobbers Day, Prelievers, Rexleya, Ramzesa, Kyona Suzuyę, Omara Amigosa, Andrew & Drake, Drizarda, Buldożera, Pounce, Mr. Shadowa, Nightmare - łącznie 15 osób.



>>> "The Great White" wychodzi na rampę jako pierwszy. Staje na niej i charakterystycznie dla siebie krzyczy "Fellaaaaa!", a także rozkłada ręce, po czym idzie w stronę ringu. Jobbers Day na niego klaszcze, jednak gdy Suicide chciał ich uderzyć ci uciekli w siną dal.

>>> A teraz czas na jego rywala którym będzie nie kto inny jak "The Savior" Zack Carter. Okrąża ring, a Jobbersi powtarzają swoje zachowanie tyle tylko, że Zack jest dla nich łagodniejszy.
<Gong!>
Gong rozbrzmiał, a więc czas zacząć walkę. Zawodnicy wchodzą w zwarcie, z którego Carter zaczyna wykonywać European Uppercuty. Rozwścieczyło to Irlandczyka, który wykonał mu Knee Lift a następnie przepchnął do narożnika i wykonał serię uderzeń na korpus zakończoną Stompami. Sędzia jest zmuszony odliczać Suicide'a, a ten podnosi oponenta, wynosi go sobie na barki i wyprowadza Rolling Fireman's Carry Slam! 1..... kick-out. Irish whip do corneru, Angel of Death próbuje Corner Clothesline lecz trafia w pustkę, a Carter łapie go za rękę i sprowadza do parteru, próbuje wykonać Shaked (Cesaro Swing) już na początku walki jednak Suicide na to nie pozwala i ucieka z ringu pod dolną liną. Jest wśród drwali którzy chcą wrzucić go z powrotem do ringu, ale ten robi im European Uppercuty... Carter ocenia sytuację, widzi co dzieje się poza ringiem, odbija się od lin i przepiękny Suicide Dive na całą grupkę drwali i Suicide'a! Tylko The Savior wstaje, reszta kompletnie nie wie chyba, co się dzieje. Zack podnosi oponenta i wrzuca go do ringu gdzie aplikuje mu podręcznikowy Suplex. 1.....2... kick-out. Szwajcar chce wykonać jeszcze Neckbreaker, ale Suicide kontruje i aplikuje przepiękny Irish Curse Backbreaker, a następnie przejeżdża kolanem po kręgosłupie rywala. Irish whip na liny, Zack próbuje Running Crossbody, jednakże jego enemy łapie go i wykonuje mu Fallaway Slam. 


Po tej akcji Zack wypada z ringu, a atakują go drwale! Cóż za niesprawiedliwość... Rexley okłada Zacka pięściami, a Jobbers Day mu wtóruje - Brieg gra na puzonie. Suicide wychodzi z ringu, rusza na bezbronnego Omara Amigosa i wyprowadza mu Destroyer (Brogue Kick). Temu panu mówimy pa pa, tymczasem drwale odsuwają się od Cartera i zostawiają go jego przeciwnikowi. Ten wrzuca go do ringu, a następnie idzie do narożnika. Rozkłada ręce i zaczyna bić się w piersi, to jego klasyczny taunt przed finisherem... Rusza... Nie trafia! Discus Uppercut! Zack podnosi rywala, posyła go na liny... Very European Uppercut! To koniec, koniec! 1.....2..... nie 3! Kick-out! Carter sam nie może w to uwierzyć, łapie się za głowę... Ale nie trwa to długo! Zapina Crossface! To definitywny koniec, liny są za daleko... Drwale wbiegają do ringu, mamy DQ!
Wszyscy drwale rzucają się na Cartera i zasypują go serią Stompów! Suicide powoli dochodzi do siebie... Co on robi? Wyrzuca wszystkich drwali z ringu razem ze swoim rywalem... Co?! Angel of Death wystawia rękę do The Saviora, co to ma oznaczać? Jakiś nowy sojusz? Mi to wygląda na podstęp... Zack wybiera jednak mądrze i odchodzi, przy okazji uderzając The Great White barkiem. Odwraca się jednak, spogląda rywalowi w oczy i podaje mu dłoń! No no, czy jesteśmy świadkami zawarcia europejskiego sojuszu? Nie ma mowy! Gut Kick od Zacka i Last Request (Angel Wings)! Szwajcar macha ręką na Suicide i odchodzi, a triumfuje na stage'u. Jego zachowanie podoba się fanom, a jego konflikt z Irlandczykiem tylko nabrał właśnie na sile.
__________
LINA vs. VICTORIA


>>> Panie i panowie… Oto przyszedł czas na starcie rewanżowe, a w dodatku z udziałem Div! Pierwsza do ringu zmierza lisica, która po raz kolejny jest z samą szefową, żoną Sergia Stoudemire – Nicole… Czy znowu będzie chciała ingerować w starcie podopiecznej? Za chwilę powinniśmy się przekonać…
>>> I jest i nasza skoczna dziewczyna, która na Hardline: Road to People’s Mania odniosła zwycięstwo nad jej dzisiejszą przeciwniczką. Możliwe, że zrobi to ponownie, jednak musi uważać na Nicole, która na pewno nie odpuści tego, co zrobiła jej Victoria, czyli posadzenie za kratkami… Pojedynek rewanżowy czas zacząć, panie w ringu w swoich narożnikach powoli zataczają koło…


<Gong!>
No i czyżby… Tak! Mamy pierwsze zwarcie, dosyć wyrównane, na samym początku lekka przewaga Liny, która próbuje przepchać do narożnika przeciwniczkę, jednak ta ostatecznie kontruje i wrzuca ją! Victoria ma przeciwniczkę w garści, kilka Corner Stompów i już czuje się nakręcona! Podbudowuje jeszcze publikę, a następnie bierze rozbieg i efektowne Corner Crossbody idealnie zostało trafione! Czarna wdowa jest na krawędzi ringu i łapie przeciwniczkę za włosy, ale ta kontruje i ją naciąga tak, że Victoria nadziewa się szyją na liny, przez co wypada poza ring… Sytuacje widzi Nicole, która powoli podchodzi, Lina w tym czasie zaczyna zajmować sędziego, wszystko po to, by szefowa dobiła jeszcze nogą bezbronną Victorię… Sędzia wraca i zaczyna liczenie….1…..2…..3…..4……5…..6…. Vici powoli wstaje i czołga się do ringu, jest już naprawdę blisko…7… w ostatniej chwili po drugiej stronie lin pojawia się Lina, która chwyta Victorię i chce ją przerzucić, jednak ta kontruje to na piękny Roundhouse Kick! To nie wszystko… W drodzę przepiękny Springboard Knee Attack! Tylko, że Lina go unika! Victoria robi przewrót w przód, odwraca się i momentalnie nadziewa na potężnego Big Boota! Mamy pierwsze przypięcie……1……..2……. Kick out. Lina zapina w parterze Side Headlocka, który pobudza tylko Victorię do walki, ponieważ ta szybko wstaje i uwalnia się z uścisku, niestety zostaje popchana na liny…  Niestety, a może w sumie i stety! Victoria odbija się,  a następnie wykonuje Wheelbarrow Stunner! To było piękne! Jednak ona nie przypina.. Próbuje czegoś innego, tak jest… Wchodzi na narożnik! Czeka na reakcję Liny, która powoli wstaje… Victoria gotowa by zaatakować, tak się też dzieje, skacze, ale wow!!! Lina w locie kontruje i mamy Codebreaker! Holy Shit! Momentalne przypięcie….1……2….. Kick out!! Nicole łapie się za głowę, podobnie jak i sama Lina! Obie nie mogą uwierzyć, że to jeszcze nie powstrzymało Victorii… Lina kontynuuje i podnosi oponentkę, posyła ją do narożnika, a w dodatku dokłada dla niej Running Corner Splash! To jeszcze nie koniec, mamy także Swinging Neckbreaker!! Lina przeciera ręce i zaczyna się popisywać, Nicole bije brawo… Victoria po chwili zostaje podniesiona i wysłana ponownie na liny! Mija natomiast Clothesline’a, odbija się znowu i wykonuje Tilt-a-Whirl Tornado DDT! That’s it….1…….2…… Kick out!! A jednak nie… Nicole zza ringu co raz głośniej dopinguje podopieczną, co nie podoba się Victorii… Publiczności chyba też. Nicole zaczyna kłótnie i burzliwą dyskusje, po chwili wykorzystuje to Lina, która wykonuje Crucifix Pin!! 1…….2……… i Kick out dosłownie w ostatnim momencie, obie panie wstają, Lina bierze rozbieg na Victorię, a następnie mija Jumping Double Axe Handle, odbija się ponownie, Victoria tym razem mija Big Boota od liny, a sama wykonuje dla niej Round’n’Round (Spinning Wheel Kick)!!! Teraz to Victoria przeciera ręce i wskazuje na Nicole, a następnie podnosi lekko Linę i ustawia ją do akcji… Zapina z parteru Victorious Embrace (Black Widow)!!! 


Wszystko wskazuje na to, że to już koniec… Ale na krawędzi ringu pojawia się Nicole, która rozprasza sędziego! Ten każe jej natychmiast zejść, jednak ona mówi, że to ona tutaj jest szefową! Tą gatke przerywa Victoria, która wykonuje dla Nicole Dropkick! Ta przez to spada z krawędzi ringu! A Lina znowu wykorzystuje okazje, odwraca do siebie twarzą Victorię i mamy slap!!! Ojjj… Publiczność zareagowała i się dosyć głośno odezwała, Lina niepotrzebnie zaczyna się popisywać!! Victoria trzymając się za twarz wykonuje dla niej od razu Spinning Side Kick w brzuch! Lina upada przez to na kolana, a jej przeciwniczka odbija się od lin i wykonuje Victoria’s Secret (Shinning Wizard)!!! To musi być koniec…….1……….2………3!!!
ZWYCIĘŻCZYNI: Victoria
>>> A więc jednak Victoria wygrywa i to ponownie! Możliwe, że gdyby Lina nie zaczęła się popisywać, tylko zaskoczyła Victorię jakąś akcją to wygrałaby ten pojedynek… Szefowa od razu ma do niej pretensje… Lina wyczołguje się z ringu i podchodzi do Nicole, a ucieszona Victoria unosi ręce do góry…


>>> Ale ale… To znowu Amanda! Co ona tutaj robi?! Pojawia się na stagu… I zatrzymuje się… Spogląda na Victorię i zaczyna… jej bić brawo. No cóż, można i tak… Victoria dziwnie na nią spogląda, a Nicole z obolałą Liną odchodzą w stronę Amandy i omijają ją, a Keith im tylko szyderczo macha… Podobnie jak Victorii.
__________
SHREDDER vs PATRICK DRAVEN


>>> Publiczność cheeruje bo rozbrzmiał theme ich ulubieńca. Wchodzi w typowy dla siebie sposób salutując i wbiegając do ringu a następnie wykonuje swój taunt.


<Concepts - Animals>
>>> To Patrick Draven który idzie do ringu pewny siebie otrzymując heat od fanów.
<Gong!>
Z wejścia, obaj współzawodnicy wchodzą w klamre. Silniejszy pretendent do pasa IC, natychmiast wykręca ręke oponenta, obejmując Patricka w pasie. Następnie unosi go w góre i obala z powrotem na  mate, przechodząc do Chinlocku.Draven udaje się przerwać uścisk, spychając Shreddera z siebie. Zaraz po powstaniu obu, to Rap God wychodzi z ofensywą, owijając prawą ręke wokół głowy przeciwnika i przerzucając go nad biodrem, po raz kolejny przechodząc do Chinlocku na ziemi. Tym razem Patrick  natychmiastowo uwalania się z uścisku, z lekkim trudem powstając na równe nogi i odpychając swojego oponenta w strone najbliższych gum, od których Shredder się odbija, przebiega pod Dravenem, następnie przeskakuje nad nim i z łatwością powala go na mate potężnym Shoulder Tackle.Patrick postanawia szybko się podnieść, lecz zaraz oczywiście inkasuje drugi, jak w zwyczaju robi Rap God, seria  zostaje zakończona Double Rotation Protobombem. Również w zwyczaju, Shredder ma wykonywanie Five Knuckle Shuffle, tak jest i teraz. Przechodzi on nad głowe Dravena, w strone publiczności, oraz przeciwnika posyłając serdeczne ”You Can’t See Me”, odbijając się od lin i aplikując wcześniej wspominaną akcją.Patrick postanawia się po niej podnieść, no i oczywiście zostaje wyniesiony pod akcje kończącą, PayDay(AA). Draven nie poddaje się tak łatwo, bo ześlizguje się z barków Rap God i wyślizguje się poza ring, nie spodziewając się, że Shredder będzie kontynuował atak, odbijając się od lin i znienacka, wykonując podręcznikowy Suicide Dive! Niesamowity pokaz umiejętności. Patrick zostaje odtransportowany z powrotem do kwadratowego pierścienia.Rap God rusza do ataku, łapiąc oponenta za głowe i wykonując Reverse STO na środkową osłone narożnika. Draven wciąż stoi, więc obrywa Uppercutem.Shredder próbuje wykonać Russian Leg Swip, lecz Patrick dziwnym obrotem wyzwala się z uścisku Rap God'a, ale jakby tego było mało inkasuje niesamowity Jumping Cutter!Mamy pierwszy pin w tej walce. 1...2... Kick Out!Draven mimo wszystko pozostaje w tej walce. Obaj wstają w tym samym czasie, Patrick próbuje wykonać nową akcje, Trouble In Paradise, jednakże ląduje w rękach Shredder'a, który wbija kolano w nerki oponenta, po czym aplikuje Fallaway Slam, prosto w liny okalające kwadratowy pierścień! Draven z impetem wpada na liny, takim właśnie sposobem, lądując poza ringiem, co zmusza Rap God'a do wyjścia za nim i wprowadzenia go do miejsca walki z powrotem. Po chwili wyślizguje się z pierścienia, podnosi Patricka z twardej podłogi, na dobry początek ciska nim w barykade i rzeczywiście umieszcza go w kwadratowym pierścieniu, do którego sam wchodzi. Draven powoli wstaje na równe nogi, ale za chwile zostaje powalony potężnym Clotheslinem, który zmusza go do powtórnego powstania, a wtedy inkasuje  akcje Shredder'a, Springboard Stunner...
>>> Na arenie robi sie ciemno i słychać charakterstyczny dzwięk. Po chwlii w ringu znajduje sie Jacob Adams który ma krzesło w ręku. Adams atakuje Rap God tym narzędziem...
ZWYCIĘZCA: Shredder via DQ
Pożeracz Strachu nie przestaje maltretować Shreddera i obija go jeszcze kilkanaście razy po plecach. Rap God zwija sie z bólu na macie, jednak Adams nie ma zamiaru poprzestać... Wynosi Shredder'a pod End of the World (Q2) i aplikuje mu tą akcje na krzesło! Holy shit!
>>> Światła znowu gasną lecz po chwilii się zapalają. Jacoba nie ma a Shredder leży w ringu - nieprzytomny...
__________
FABULOUS vs. JULIE


>>> Witamy po krótkiej przerwie! Rozpoczynamy kolejny rozdział War Zone! Do ringu zmierza już pewna siebie z innym nastawieniem Fabulous! Fab pewnym krokiem biegnie w stronę kwadratowego pierścienia z mieszanymi reakcjami od publiki! Czyżby zmieniła swoje nastawienie? Była mistrzyni Div zmierzy się dziś z Julie, którą zaatakowała na Hardline i zawiązała jej ręcę, gdzie prawie Ciri wygrała tytuł div, jednak Fallen Angel wykorzystała sytuację i wyrzuciła z ringu Anti Divę. Wracając do gali, Fabulous staje w narożniku i nakręca publiczność chant'ami "Fab! Fab! Fab!" i MoW Universe za każdym słowem podnosi ręce w górę.




>>> A o to nasza powracająca po sporej nieobecności Julie! Dąży do ringu ze swoimi pierścieniami na rękach "Legit Boss" i również dostaje sporą reakcję! Jest już przy kwadratowym pierścieniu i przytula się ze swoim wielkim fanem który ma wszystkie możliwe gadżety Irlandki przy sobie! Wskakuje na apron i pokazuje swój pierścień z "Boss" w stronę kamery! Przechodzi przez liny i staje na przeciwko Julie! Divy stykają się czołami, ale...


>>> Oho! Oczywiście nie mogło zabraknąć naszej aktualnej mistrzyni Div Fallen Angel! Wchodzi na arenę klasycznie kręcąc swoimi biodrami unosząc tytuł w górę. Przechodzi przez środek Stage'u, nadal z pasem w górze! Przechodzi obok ringu "spływając" ręką w stronę div w ringu. Zasiada do loży komentatorskiej i wita się z komentatorami. Tym czasem sędzia już sygnalizuje rozpoczęcie walki!


<Gong!>
Divy spoglądają na siebie spod byka i standardowo zataczają koło! Fab pewnym krokiem dąży w stronę Julie i rozpoczyna zwarcie! Panie przepychają się i Była mistrzyni Div odpycha od siebie opponentke, a ta próbuje zainkasować kopnięcie w brzuch, jednak Fab odpycha ją w dół i wykonuje Sit-Down Facebuster'a! Pin 1.......2..... kick out! Szybka stójka i Fabulous rozpędza się odbijając się od lin, a Julie ją przeskakuje i atakuje Handspring Back Kick'iem! Od razu podnosi się i z rozbiegu ingeruje Running Double Knee Drop'em! Wstaje i mamy pięknego Glitz Flip'a! Pin 1........2....... kick out! Była mistrzyni div nie poddaje się! The Boss podnosi się tak jak swoją rywalkę i posyła ją na liny! Fabulous w trakcie odbicia się od lin zatrzymuje się dzięki nim. Julie biegnie w jej stronę ale ta odkopuje ją od siebie i robi przewrót w tył na linach! Wściekła Szefowa ponownie biegnie w stronę przeciwniczki, ale ta inkasuje Spin Kick'a! Szybko Fab wchodzi na narożnik i mamy słynne "Fab-Mode!", po czym wykonuje Missile Dropkick'a! Bez pin'u Fabulous przechodzi do Lotus Hold'u! Zaczyna ściskać ręce Julie tak jak może! Publiczność nakręca Face'ke, lecz po chwili Dominantka przekręca się i mamy pin! 1......... kick out! Julie uwalnia się z ofensywy i wyślizguje się poza ring! Fab wskazuje na publikę i szykuje się nam Suicide Dive... Lecz trafiony w stół komentatorski! Julie odskakuje! Próbuje złapać oddechu, ale jeszcze śmieje się pod nosem i podchodzi do Fallen Angel, gdzie od razu mistrzyni powstaje i porównuje ją do siebie. Obraca się do niej tyłem, a Fabulous powstaje i wbija Julie w mistrzynie Div, gdzie obydwie wpadają na krzesło Fallen! Fani Masters of Wrestling szaleją, a sama Irlandka chwyta za spodenki rywalki i rzuca nią w apron! Podnosi obolałą opponentke i wrzuca do kwadratowego pierścienia. Była mistrzyni przechodzi przez liny i podnosi obolałą Julie Irish Whip'ując ją do narożnika! Dominantka bierze rozbieg pod Monkey Flip'a, jednak Julie odskakuje i uderza ją Elbow'em w nos! Układa ją w linach.. I mamy Springboard Corner Double Knee Drop'a!! Wow!


 Face'ka wchodzi na szczyt narożnika i aplikuje Go Round! Pin 1......2...... kick out! The Boss wynosi za włosy w górę przeciwniczkę krzycząc jej coś w twarz, po czym odbija się od lin i wykonuje Hurricanrana Driver! Cóż za efektowna akcja! Julie zamiast odliczać to odchodzi i szykuje Handspring Moonsault'a, ale Fab nastawia kolana gdzie ta upada na nie i zaczyna zwijać się z bólu! Zdenerwowana Fabulous podnosi opponentkę, lecz Julie wykręca jej rękę i zanosi się na Evans Special (Springboard Arm Drag)!!! Jednak nie! Fab podcina na narożniku nogę rywalki! Przechwytuje ją na plecy i krzyczy do Fallen, "Hey! It's for you! I mamy brutalne Turnbuckle Alabama Slam! To nie wszystko... Dominantka wynosi ponownie na narożnik przeciwniczkę i uderza ją kilkukrotnie o sprężynkę łączącą corner ze słupkiem! Wchodzi na drugą linę i zaczyna dociskać i dusić jednocześnie Julie, a rękoma wbija nogi w dół! Wow! Cóż za brutalna dźwignia! Sędzia natychmiastowo ingeruje i przerywa nieczystą dźwignię. Teraz Fab układa na pozycję siedzącą rywalkę i stojąc na drugiej linie inkasuje Multiple's Shoot Kick's!! Niemożliwe!!! Publiczność skanduje "Fab! Fab! Fab!" A na końcu aplikuje Super Frankensteiner'a! Wooow! Cóż ta poprzednia mistrzyni Div wyprawia! Za to aktualna przygląda się uważnie pojedynkowi i tylko krytykuje divy. Fabulous pokazuje swoją siłę i podnosi Julie pod Fallaway Slam z parteru, ale ta zaczyna się telepać i wypada z rąk Fab i mamy Codebreaker'a! Pin 1........ kick out! Czołga się do lin i dzięki nim wstaje... Inkasując Flying Clothesline'a! Wymiana Chop'ów między Divami, ale to była mistrzyni div okazała się silniejszą i to ona wykonała końcowego Chop'a! Dominantka podnosi przeciwniczkę i posyła ją na liny, jednocześnie biegnąc za nią i dokłada kolano w brzuch! Kładzie nogę na jej szyję i robi przewrót w tył z piękną Hurricanraną! Natychmiastowa stójka! Fab rozpędza się do Clothesline'a, jednak Julie kontruje to na Susanara (Rayne-Drop)!!!! To już koniec! Ale nie! Fabulous wyślizguje się z kwadratowego pierścienia! Julie jest strasznie poirytowana i wychodzi z pola bitwy po rywalkę. Fab leży przy stalowych schodkach dzięki których się podnosi. Julie już rozpędza się do ataku, jednak była Divas Champion wynosi ją Flapjack'iem w metalowe schodki!!! Sędzia każe wracać do ringu Dominantce i zaczyna się z nią kłócić.. Ale chwila.. Angel zostawia pas i zdejmuje słuchawki... I aplikuje Fallen Opponent (Punt Kick) dla Julie!!!! WHAT?! Czyżby pomogła swojej dawnej przyjaciółce? Fab dziwnie się patrzy na Angel i idzie po swoją przeciwniczkę, a po chwili wrzuca ją do ringu. Podnosi ją na nogi i wymierza już Fabulous Kiss (Eat Defeat) to już koniec! Pin 1......2.....3!
ZWYCIĘŻCZYNI: Fabulous
Fallen Angel wstaje i zakłada pas na ramię, oraz zaczyna się cieszyć i klaszcze dla Fabulous. Fab dziwnie się na nią spogląda, a Julie wyślizguje się z ringu i siada na Stage'u...

>>> I oczywiście! Nie mogłoby zabraknąć Anti Divy! Ta to zawsze doda swoje 3 grosze. Jest z mikrofonem i skocznym krokiem zmierza na Stage.
CIRI: Brawo Fabulous, brawo! W końcu wygrałaś! Tak się cieszę słoneczko! A Ty Fallen, nie umiałaś siedzieć na tej swojej sztucznej dupie i przyglądać się tej walce? *mieszane reakcje* Tak myślałam. Zbliża się People's Mania. Chyba musisz Fall postawić swoje mistrzostwo na szali co? *pop* Chyba wiem z kim się zmierzysz.


FALLEN: Ohh, nie bądź taka pewna siebie. Obroniłam tytuł przeciwko Wam dwóm i jakoś nie zrobiło to na mnie jakiegoś większego znaczenia, to tak jakby wygrać z jobberkami, huh.
>>> Fab dostaje mikrofon.
FABULOUS: Jesteś w błędzie Angel. To Ty wdarłaś się w końcowkę i tak naprawdę dzięki Julie wygrałaś pojedynek.
Fallen udaje, że nic nie wie.
FALLEN: O czym Ty mówisz? Wygrana to wygrana. Jestem nieustraszoną i niepokonaną mistrzynią Masters of Wrestling!
CIRI: Bardzo się cieszę z tego powodu naprawdę. Posiadasz łącznie tytuł jakieś 100 ileś dni.. W tym problem, że o 100 dni za dużo kochaniutka. Chciałabym Walki. *cheer* Może to być Falls Count Anywhere, No DQ Match.. Submission.. Ale nie tylko z Tobą skarbie... Tylko jeszcze z Fabulous! *pop*
FABULOUS: Huh, jasne. Zawsze i wszędzie, kiedy sobie zażyczysz!
FALLEN: W życiu. Już postawiłam tytuł na Hardline przeciwko Wam.. I jaki był rezultat?
CIRI: Nie mówię, że na raz. Dorwę każdą z Was pojedynczo. Tak naprawdę mam dwa cele. Pierwszy - Divas Title, drugim jest rozwalenie Fabulous w kwaśne jabłko!


NICOLE: Ooo, czy stoi przeciwko mnie Loser'ka? Czy stoi naprzeciwko mnie nic znacząca diva która nigdy już nie zawalczy o tytuł div, ani z Fabulous? Albo może ślepa jestem?
CIRI: A kto Ciebie tutaj zapraszał?
NICOLE: Nie zapominaj gówniaro, że ja tutaj rządzę. Mam powtórzyć w kogo arenie stoisz? No właśnie. Nie zmierzysz się tak prędko o tytuł, ani w jakiej sobie chcesz walce.
CIRI: Interesujące, prawie się wzruszyłam.
FALLEN: Hello?! Nie jesteście tutaj same? Nie z przypadku jestem mistrzynią.
NICOLE: Oh.. Fallen, przepraszam Cię. Do People's Manii zostały dwa tygodnie z kawałkiem. Chyba trzeba znaleźć pretendentkę do tytułu co? Na FightDown odbędzie się Triple Threat Match. A wystąpi w nim Fabulous... Julie.... I ugh...... Ciri! *Cheer*. Oczywiście o miano pretendentki do tytułu div.
FABULOUS: Oh really? To bardzo dobrze, chętnie odzyskam tytuł na jakiejkolwiek gali.
CIRI: Tak? Nie bądź taka pewna, bo z FightDown nie wyjdziesz.. No chyba, że martwa.
JULIE: Holla dziewczyny. Zapomniałyście chyba o kimś? Ja też tu istnieję.
CIRI: Oh Julie, weź się zamknij bo nie przyszłam tutaj słuchać Twoich wypocin. *boo* Gdzie byłaś przez cał czas?
Julie rzuca nagle mikrofonem i idzie w stronę mistrzyni. Za to Brytyjka idzie w stronę ringu i jeszcze dopowiada.
CIRI: Ojjj szykuj się Fabulous, bo dzisiejszy dzień będzie Twoim ostatnim.
Ciri rzuca mikrofonem w tył pod nogi Nicole Stoudemire i wyrywa wręcz zasłonę od ringu i chwyta za Kendo Stick'a i wślizguje się do ringu zamachując się już, lecz..
NICOLE: Spróbuj tylko, a w żadnej walce nie zawalczysz. Będziesz mogła pomarzyć o People's Manii.
Ciri się odwraca, ale Fabulous już tam nie ma i idzie w tył.. I styka się z Julie i Fallen. Odwraca się, a Aniołek wznosi pas w górę i uderza z "bara" w Julie, gdzie ta natychmiastowo ją sprowadza Hair Pull Smash'em na betonową podłogę! Fabulous szybko rzuca się na Julie i okłada ją Punch'ami! Pas mistrzowski div wypada Fallen pod ringiem. Ciri postanawia wyjść z kwadratowego pierścienia i chwyta za tytuł, po czym wchodzi na narożnik i podnosi pas w górę oblizując wargi. 


Z pasem w górze wskazuje na logo People's Manii, a następnie na swoje biodra. Fallen wstaje i krzyczy do niej aby jej oddała. Więc Ciri każe jej wejść do ringu i sama sobie go wziąć, kładąc go na środku maty. Odwraca się i rozprasza Fab, która wychodzi z areny. A nagle kiedy Brytyjka się odwraca to mistrzyni div inkasuje Forearm Smash'em w Anti Divę!!!!!! Fabulous stoi obok Nicole i uśmiecha się do Angel, ale ta olewa je i wznosi tytuł w górę. Wychodzi z ringu... Ale jeszcze ktoś ma coś do dodania...
CIRI: Fallen.. Nie obchodzi mnie to. Stałaś się właśnie moim drugim największym wrogiem.. I to ja na FightDown dam z siebie wszystko pokonując te manekiny... Mogę tylko powiedzieć... Cya bitch in People's Mania! *pop*
__________
>>> Na backstage'u pojawia się obecna Women's Champion Alexis Knight, również tak jak jej nowe przyjaciółki.. Amy Grace i Nikki Bronx! Alexis masuje plecy Amy, a ta zaczyna się dziwnie wykłócać.
ALEXIS: Amy.. Dasz radę.
AMY: Tylko gdzie Wy byłyście podczas tego wszystkiego? To ja dostałam po dupie, nie Wy. Zostawiłyście mnie.
NIKKI: To nie tak Amy.. Będziemy Cię wspierać.
AMY: Zabierajcie te ręce ode mnie. Ledwo był początek, teraz już jest koniec. Potrzebuje prawdziwego wsparcia, a nie pseudo mistrzyni, ani takiej divy jak Ty Nikki. Żegnam.
>>> Amy odbiega od już ex-przyjaciółek, ale w holu spotyka swoją ulubioną divę MoW Amandę Keith!
AMY: Ohhh Amanda! To Ty?!
AMANDA: Ughh, tak?
AMY: OMG! Uwielbiam Cię! Mogę Cię przytulić?!
AMANDA: Tylko nie za mocno...
Amy rzuca się na Keith i biegnie za odchodzącą Amandą... A Alexis i Nikki spoglądają się z zażenowaniem na Grace.
__________
>>> Prezes MoW Daniel Christopher pojawia się na titantronie. Ma coś ważnego do przekazania wszystkim zgromadzonym na arenie i nie tylko...
DANIEL: Witajcie MoW Universe *cheer*! Jak sami wiecie, na People's Manii odbędzie się coś ekstra. Mowa o FEAST or FIRED Matchu! *spory pop* Pierwszymi uczestnikami kwalifikacji do tej walki będą Ryan Gasper i Kellan Anderson, a ich pojedynek odbędzie się... teraz! *Ktoś dzwoni do niego* Kurka wodna! Yyyy... to znaczy cieszcie się show!
__________
KELLAN ANDERSON vs RYAN GASPER
<Linkin Park - Papercut>
>>> Oto Ryan Gasper. Próbuje łapać kontakt z publiką, ale ta go nie kupuje. Mimo tego on idzie do ringu, tauntuje w narożniku i czeka na swojego rywala.
<Killswitch Engage - This Fire Burns>
>>> Rozbrzmiał znany utwór KE, a na jednym z balkonów Staples Center pojawił się rywal Gaspera, Kellan Anderson. Powoli zmierza w stronę ringu po schodach. Fani chcą przybijac z nim żółwiki, ale on ma to w poważaniu. Przypomnijmy oczywiście, że jest to walka kwalifikikacyjna do Feast or Fired, które odbędzie się w kick-offie PM!


<Gong!>
Gasper odwraca się do publiczności i krzyczy "Yoo, Yoo, Yoo!", a w tym czasie Kellan bierze rozbieg i wyprowadza Running Turnbuckle Thrust, którym wpycha oponenta do narożnika. Seria wejść z barku, po czym wyniesienie na trzecią linę, ustawienie tam rywala... Czy zobaczymy Superplex już na początku walki? Ryan spycha Andersona z narożnika, ten oblizuje wargi, po czym wyprowadza potężny podbródkowy! Gasper spadł z cornera i wypadł z ringu, a The Wolf triumfuje w ringu. Czeka, aż rywal wstanie, po czym odbija się od lin, nabiera rozpędu i... Vaulting Plancha! Cóż za akcja. Kellan podnosi rywala i przepycha go kilka razy do barykad, a następnie wykonuje mu... Uranage na barykady! Holy shit, Gasper aż zaczął tarzać się z bólu po podłodze. Big Dog wrzuca go do kwadratowego pierścienia, a tam pierwszy pin! 1.....2... jednak kick-out. Gasper nie odpuszcza, czy będzie co z niego zbierać? Nie wydaje mi się. Anderson wynosi go sobie i wyprowadza Slingshot Suplex. Odbija się od lin i dorzuca Leg Drop! No no, pin, 1.....2.... kick-out! Zły Big Dog podnosi przeciwnika i zaczyna robić mu German Suplexy! Jeden, drugi, trzeci... w końcu siódmy, na którym zaprzestał. Wyniesienie na barki i... Powerbomb Lungblower! Czy kręgosłup Ryana może być jeszcze cały? Ale to już chyba koniec znęcania się nad biednym Gasperem, chociaż... Kellan łapie swojego rywala za głowę i zaczyna wymierzać mu slapy w twarz, kompletnie go znieważając. Łapie go pod swój finisher... nie, mamy Back Body Drop! Jak on to zrobił!? Ryan odbija się od lin ale trafia pod Clothesline! Ależ wywinął salto! Wściekła twarz Kellana mówi, to już koniec... End of Life (Package Piledriver)! 1.....2.....3!
ZWYCIĘZCA: Kellan Anderson
Kellan odnosi drugie, ważne zwycięstwo w MoW. Walka była całkowicie jednostronna ale to tylko pokazuje, jak brutalny jest The Wolf. Ten złowrogo spogląda jeszcze na swojego rywala, ale postanawia odejść.
__________

>>> Ooou! Elimination! To już prawie koniec show ale widzimy, że mistrz MoW - Thomas John ma nam coś do powiedzenia.
THOMAS: Nie mam pojęcia co Patrix miał mi dzisiaj do przekazania. Co prawda jak zwykle mówił on z sensem! To prawda, że dzięki niemu się zniemiłem i nie byłem gotów być mistrzem, jednak to Patrix sprawił że zrozumiałem wiele rzeczy. Jestem mistrzem bardzo długi czas. Nie wydaje mi się jednak, aby na People's Manii nadszedł koniec mojego panowania! Udowodniłem, że jestem w stanie bronić ten pas przeciwko najlepszym a Patrix jest kolejnym rywalem pomimo tego co nas łączy, pomimo tego jak dobrze mnie zna. Nie zadowala mnie jednak stypulacja naszej walki bo wolałbym...



PATRIX: Klatka...! To jest to co uwielbiam najbardziej... wtedy nikt nie ma mozliwości ucieczki. Nikt nie ma możliwości przerwania tego co zacząłem. To jest moje miejsce *śmiech* Znam idealną stypulacje naszej walki! Już raz w Steel Cage Matchu cię pokonałem i wiemy dobrze, że to moja specjalność, jednak drugi raz nie sprawiło by mi to takiej przyjemności... wiec będzie to Hell In A Cell Match!!!!
>>> Patrix uśmiecha się patrząc w strone Thomasa.
THOMAS: Co prawda na Final Hour udowodniłeś, że świetnie radzisz sobie również w innych stypulacjach, jednak Ty znów wolisz swoją klatke... niech tak będzie! Zwycięstwo przeciwko Tigerowi w jego klatce to będzie coś dobrego! Jednak to nie koniec... Ten Hell In A Cell Match nie będzie taki jak każdy... Wystąpi w nim sędzia specjalny *pop* Oboje znamy go doskonale... Naszym sędzią będzie... Death..... Crusher *ogromny cheer*
>>> Patrixowi znika uśmiech z twarzy.


PATRIX: To Cię jednak nie uratuje. Nie uchronisz się przed tym co nieuniknione.
Obaj zawodnicy chcą opuścić ring jednak gdy są poza linami patrzą na siebie i w jednym momencie znów do niego wbiegają, ale to Patrix jako pierwszy atakuje Thomasa Clotheslinem i uśmiecha się w stronę fanów pomimo, że widać po nim że nie jest mu do śmiechu. Thomas jednak wstaje i tym razem to on powala Patrixa Clotheslinem! Patrix powoli wychodzi z ringu cofając się z wielkim zdziwieniem w oczach. Thomas momentalnie wychodzi z ringu i biegnie za Patrixem ten jednak w tym momencie wbiega do ringu i atakuje Thomasa Low Dropkickiem gdy ten próbuje wejść do ringu i tym samym wpada na stół komentatorski. Patrix staje za linami, spogląda na Thomasa czy nadal tam jest i wykonuje Diving Moonsault z narożnika poza ring którym trafia Thomasa i stół komentatorski łamie się pod nimi! Fani chantują This is Extreme! Sędzia sprawdza czy wszystko z nimi okey a Patrix dosyć szybko wstaje! Podnosi Thomasa chcąc go wrzucić w stalowe schodki! Ten jednak kontruje i to Patrix w nich ląduje! Thomas bierze rozbieg i Low Dropkick! Patrix łapie się za plecy i przewraca się! Thomas go podnosi tak, że ten jest na kolanach i wbija jego głowe w metalowy narożnik! Na głowie Patrixa pojawia się krew! Ten powoli czołga się byle dalej od Thomasa! TJ już wie, że ma przewagę a Patrix czołga się w stronę ringu. Thomas chce jeszcze kopnąć leżącego rywala jednak ten zdążył już wyciągnąć spod ringu Kendo Stick! Thomas obrywa nim raz, drugi i trzeci! Pada łapiąc się barierek! Patrix go odpycha od nich i sam na nie wchodzi! Mamy Barricade Clothesline!!! Obaj zawodnicy odczuli tą extremalność! Patrix jednak wrzuca Thomasa do ringu sam bardzo powoli wchodząc do niego. Thomas z Patrixem wstają w jednym momencie. Podchodzą do siebie....


To theme Crushera! Publika eksplodowała ogromnym popem... Obaj zawodnicy patrzą na stage, jednak tam nikogo nie ma. Nie kontynuują ataku na siebie a sami jednak jakby się czegoś obawiali spoglądają dookoła ringu! Nikt jednak nie wychodzi na rampę... Cóż, dzięki Kyle'owi może uniknęliśmy kompletnej katastrofy... Thomas podnosi swój pas leżący obok i pokazuje go Patrixowi. Ten kiwa głową, po czym opuszcza ring.


Tym kończymy War Zone #38 oraz zapraszamy na Fightdown #51! Oj będzie się działo? Czy Michael straci pas? Co spotka tym razem Nawrota? Jak potoczą się dalej losy dywizji div? To i nie tylko już w piątek na antenie MoW Network!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Comments System

Disqus Shortname