wtorek, 10 maja 2016

WAR ZONE: New Age

<Aby przeczytać, kliknij "Czytaj więcej">


Staples Center, Los Angeles
<Imagine Dragons - I'm So Sorry>

_________

DARK MATCH: Austin Avalanche def. Connorson

__________

<R3hab vs Skytech & Fafaq - Tiger>

>>> O tak, zaczynamy War Zone: New Age czyli pierwszą tygodniówke po największej gali roku od wejścia nowego mistrza MoW! To Extreme Boy, Patrix! Fani witają go sporym popem. Widać są zadowoleni ze zmiany mistrza. The Tiger z wielkim uśmiechem na twarzy i pasem oraz mikrofonem w rękach idzie do ringu, gdzie celebruje na każdym narożniku i za każdym razem dostaje coraz to lepsza reakcję.

PATRIX: Wracając do MoW miałem kilka celów. Wygrana w Origin Matchu udana, zwycięstwo w Main Evencie People's Manii również jest. Teraz tylko bronić tego pasa jak najdłużej. To była zdecydowanie największa gala roku i każdy zapamięta to na bardzo długo, a sam Main Event będzie zapisany w historii na zawsze! To był klucz do nieśmiertelności! Teraz jestem nieśmiertelny. Bo cząstka mnie zawsze tu będzie. Ten pas *wznosi mistrzostwo do góry* gwarantuje mi to! Nasza walka na People's Manii to było coś. Przez wielu uznawana za najlepszą walke w historii. Patrix, Thomas i Crusher w jednym ringu. Pomimo, że raczej czułem się jakby Crusher nie był sędzią a ja walczyłem w Handicapie to dałem sobie radę tak jak obiecałem. Szanuję jednego i drugiego i to co wyrabialiśmy w ringu to było coś!!! COŚ EXTREMALNEGO!!! WOOOOWWW To naprawdę było coś a wam jak się podobało?! *pop* Halo nie słyszę was! *Jeszcze wiekszy pop* No teraz lepiej! Przez całą walke towarzyszyły chanty "This is Extreme" i to wskazuje, że jednak trochę się działo. Warto wspominać tą piękną walke a każdy z naszej trójki był zmęczony po niej. Teraz lepiej przejdźmy do tego co jest i co będzie. Minął rok czasu, zanim zdobyłem swój pierwszy pas! Jestem dumny. Zapracowałem sobie na to. Starałem się, trenowałem. Walczyłem o lepsze jutro! I dzisiaj to ja jestem mistrzem MoW! EXTREMALNYM MISTRZEM MOW!

<Overkill - Elimination>

>>> Thomas spogląda po publiczności która nie wita go już tak dobrą reakcją i widać na jego twarzy zaskoczenie jednak idzie on do ringu z mikrofonem.

THOMAS: Gratuluję ci Patrix. Pokonałeś mnie i zasłużyłeś na zwycięstwo. Extreme Will Prevail.

PATRIX: Dziękuję, jednak nie wiem czy wiesz ale przerywasz mi moją chwilę. Mój moment po największej gali roku. Jednak miło, że przyszedłeś a fani z pewnością chcą wiedzieć co dalej z Rycerzem Sprawiedliwości?

THOMAS: A może tak One More Match? Rewanż na Carnage czyli tam gdzie to wszystko sie zaczeło. *Słychać Chanty "Extreme Rules"*

PATRIX: Niech tak będzie. Carnage ja i Ty i niech to będzie... EXTREME RULES MATCH! *Pop*

THOMAS: A więc spotkamy się w rewanżu. Niech będzie extremalnie.

Patrix podnosi pas do góry i odwraca się od Thomasa a fani dają sporą reakcję! Ale zaraz zaraz. Thomas nie ma zamiaru opuszczać ringu i gdy Patrix obraca się w jego strone to atakuje go jego finisherem! Without Mercy (Superkick) dla Patrixa! Fani buczą na Thomasa... Ktoś tu chyba polubił nieczyste zagrywki! The Duellist podnosi pas MoW i czeka, aż Patrix się podniesie. Czeka i atakuje go w twarz pasem! Po czym jeszcze kopie go, aby ten wyleciał za ring. Thomas wychodzi z ringu rzucając pasem i podnosi Tigera po czym rzuca nim w barykady! Patrix zwija się z bólu, ale to nie koniec. Tym razem ląduje on na schodkach! Thomas wbija go w nie tak, że te się rozlatują! Extreme Boy jest totalnie zniszczony! Jednak Rycerz Sprawiedliwości jeszcze nie końćzy... Podnosi rywala i ustawia jego głowe w metalowym narożniku po czym bierze rozbieg i Big Boot! OMG, Patrix jest nieprzytomny! Thomas wyciaga spod ringu stół! Wrzuca go do ringu gdzie wchodzi z Patrixem! Ustawia stół. Wynosi Patrixa i mamy Overkill (Fireman's Carry into Oklahoma Stampade) na stół! Lekarze przybiegają do Patrixa, a Thomas podchodzi do stołu komentatorskiego skąd bierze mikrofon.

THOMAS: Gdy Patrix mnie atakuje nazywacie to Extremalnością. Mówicie, że Extremalność rządzi. Ale gdy to ja zaatakuje jego mówicie, że jestem brutalny i buczycie na mnie. Co jest z wami? JUSTICE RULES!

__________

THE ALLIANCE (Chris Roode & Ivanow) vs THE PATRIOTS (Alex Volver & Baron Neighter) (w/ Levis Hewitt) - Tag Team Match for MoW Tag Team Championship

<AC/DC - Highway to Hell>

>>> The Alliance, czyli Chris Roode i Ivanow, którzy wychodzą w tym momencie na stage z flagami swoich krajów, będą chcieli pomścić porażkę z People's Manii i tym samym odzyskać tytuły mistrzowskie tag teamów. Gdy już dochodzą do ringu, publiczność na nich niewyobrażalnie buczy.

<Jim Johnston - Real American>

>>> I zmiana reakcji z heatu na olbrzymi cheer. The Patriots: Alex Volver i Baron Neighter pojawiają się na rampie w towarzystwie Lewisa Hewitta, ich mentora, a do tego będąc na stage'u krzyczą: "We The People!", co oczywiście publiczność czyni wraz z nimi. Za chwilę biegną do kwadratowego pierścienia, ale tam już na nich czeka Międzynarodowy Sojusz z atakiem.

<Gong!>
W ringu istne pandemonium. Bijatyka wydaje się być wyrwana spod wszelkiej kontroli, jednak po chwili Volver wyrzuca Ivanowa ponad górną liną, a Chris Roode wylatuje wyrzucony przez Barona Neightera. Alliance są zmuszeni do przegrupowania się. W końcu po krótkiej naradzie Ivanow rozpoczyna tak oficjalnie walkę, a po stronie świeżo upieczonych championów będzie to Neighter. Zwarcie numer jeden. Zdecydowanie wygrywa je Rosjanin, który za chwilę głośno się śmieje z Neightera. Baron patrzy na niego z uśmiechem pod nosem i proponuje zwarcie numer dwa. Ruski Czołg na to przystaje, lecz zostaje zaskoczony przez oponenta przejściem za plecy i próba German Suplexu, jednak Ivanow za ciężki. Wymierza łokieć w twarz Neightera raz, drugi, trzeci... w końcu ten jest zmuszony odpuścić swoje zapędy do ataku. Rusek kopie w brzuch Barona, po czym wymierza mu Bodyslam i rozpędza się w celu wymierzenia Running Splashu. Przymierza... trafia w pustkę! To czas dla Neightera, by się zmienić z Alexem, jednak członek Alliance szybszy w tagu - Roode zdąża natrzeć na Volvera, by uniemożliwić tag z Neighterem. Chris nie marnuje czasu i zakłada Sleeper Hold swojemu oponentowi. Baron powoli gaśnie, czy się podda? Na razie na to się nie zanosi, ale Australijczyk zaciska mocniej, lecz Neighter kontruje Jawbreakerem. Chris Roode łapie się za żuchwę, a Baron na niego naciera z serią Clothesline'ów... pierwszy, drugi, trzeci... Akurat połowa Międzynarodowego Sojuszu leży przy narożniku, a Baron Neighter w przeciwległym krzyczy: "We the People!", po czym wykonuje Corner Slingshot Splash! Pin... 1... 2... Ivanow przerywa, po czym próbuje wymierzyć rywalowi Atomic Bomb (Powerbomb), ale wbiega Alex Volver z odsieczą, po czym wymierza Lariat Rosjaninowi, a zaraz potem dodaje kombinację German Suplex + Dragon Suplex + Snap Suplex. Co za siła! Co za perfekcyjnie wykonane manewry. Roode próbuje ataku, ale zostaje zatrzymany przez Neightera, po czym ten zakłada Must Give Up (Ankle Lock). Australijczyk bliski poddania, a Ivanow wturlując się do ringu powala Volvera, którego zadaniem było kontrolować, czy nikt nie przerwie dźwigni. Neighter odpuszcza, po czym unika T-54 (Clothesline) od Ivanowa, zaś sam Rusek nadziewa się na jeden od Volvera. Alex nie wytrzymuje już i postanawia wymierzyć Komuniście USA Driver (Spike Piledriver), podczas gdy Neighter sprzedaje Roode'owi The Book of Neighter (The Book of Ezekiel). Nie przypinają, lecz zakładają dźwignie: Stay Strong (Walls of Jericho) od Barona dla Chrisa oraz Crossface od Alexa dla Ivanowa. Obaj zawodnicy z Międzynarodowego Sojuszu klepią matę w tym samym momencie.
ZWYCIĘZCY: The Patriots (Alex Volver & Baron Neighter) (c.)

Patrioci bronią pasy po dobrej, wygranej przez siebie walce! Alliance wychodzą obolali z ringu, a Lewis Hewitt wchodzi z mikrofonem do ringu, gratuluje swoim podopiecznym i zabiera głos.

HEWITT: Właśnie byliście świadkami kolejnej wygranej bitwy przez dwóch mężnych synów Stanów Zjednoczonych Ameryki Północnej! Oni z dumą będą reprezentować nasz kraj i bronić go przed najeźdźcami i wszelkimi zdrajcami narodu.

NEIGHTER: Jesteśmy mistrzami Tag Team i będziemy...

VOLVER: ... walczącymi mistrzami Tag Team!

HEWITT: Proszę wszystkich Prawdziwych Amerykanów o powstanie. Połóżcie swoją prawą dłoń na sercu i krzyczcie razem z nami: "We, the..."

Wait a minute... to The Killer Squad, Bernard Hughes i Kurt Deacon! Atakują Patriotów zza pleców i bezlitośnie ich atakują! Co za agresja, Hewitt ucieka wystraszony z ringu, a Machine Gun oraz Badass from Texas wręcz demolują mistrzów TT! Volver wstaje, podnosi się tyłem do Bernarda, odwraca się i inkasuje Skull and Bones (Codebreaker)! Hughes następnie podnosi Neightera, posyła go w stronę swojego kumpla który robi Riptide (Spinning Spinebuster)! Baron wypada z ringu, a Killer Squad staje nad Alexem, Kurt podnosi go... Szykuje się finisher... Irish whip i... EYE OF THE STORM (Flapjack + RKO)! Hughes spogląda na leżące pasy MoW Tag Team, podnosi je i podaje jeden Deaconowi, aby potem obydwaj wznieśli je ponad głowę. Hewitt wyciąga Volvera z ringu i z pomocą Neightera opuszcza arenę.

__________

>>> Tymczasem przenosimy się na backstage. To Martin Walker, który ostatnio dołączył do Masters of Wrestling. Przechadza się po zapleczu i wpada na Davida Urbana.

MARTIN: Uważaj jak chodzisz, głupia kupo mięśni.

URBAN: Co powiedziałeś?

MARTIN: Nic?

URBAN: Słyszałem, że coś powiedziałeś!

>>> Martin ucieka.

<Reklamy. Wiesz, że jak napiszesz opinie to masz większe szanse na otrzymanie pushu? A wiesz, że swoje proma możesz dodawać na grupe? Dołącz do naszej rodziny i napisz swoje pierwsze promo!>

>>> Martin dalej chodzi po backstage’u i zauważa kamerę.

MARTIN: O. Cześć! Jestem Martin Walker i jestem najlepszą rzeczą, która mogła się przydarzyć tej federacji. Jestem mądry, przystojny, sprytny i nie wiem czy wymieniałem, ale jestem przystojny! Jestem lepszy od każdego tutaj. Jestem najwspanialszy!

>>> Wskazuje na stojącego w rogu Double X.

MARTIN: Jestem lepszy od tego gościa, któremu ptak założył gniazdo na głowie!

>>> Wskazuje na Kevsy’ego.

MARTIN: Ten nie ma przyjaciół ani duszy... Nie ma tu nikogo, kto może się ze mną równać.

>>> Wpada na Skillera.

MARTIN: Czego chcesz spierdolino?

SKILLER: Co?

MARTIN: Chujów sto, pytam się czy problem masz?

SKILLER (do siebie): Spokojnie, spokojnie, nie stresuj się.

MARTIN: Mówiłeś coś do mnie?

>>> Martin popycha Skillera.

SKILLER: Koniec!

Skiller rzuca się na Martina i zaczyna go obijać i sprowadza do parteru. Zaczyna go kopać po czym wchodzi na skrzynie i wykonuje na Walkerze Five Star Skiller Splash (Five Star Frog Splash) i dalej go kopie. Podnosi go i wykonuje Irish Whip na skrzynie. Zaczyna uderzać głową Martina o skrzynie i krzyczy "TAK MAM PROBLEM!". Kładzie go na skrzynie i wchodzi na automat z napojami by wykonać 450 Splash i udaje mu się. Kopie Martina i zrzuca na podłoge i próbuje kolejnego ruchu, tym razem Skiller Bomb (Air Bourne), ale Martin się odsuwa! Czeka aż jego przeciwnik wstanie i wykonuje mu Flying Knee (High Knee) i zapina na nim Last Words (Yes Lock!). Sędzia ściąga Wegana z przeciwnika, który odchodzi krzycząc “NAJLEPSZY! NAJLEPSZY! NAJLEPSZY!”


__________

>>> Mamy informację, że Divas Battle Royal zostaje przełożony na najbliższe Fightdown... Spowodowane to jest faktem, że ich lot z Chicago, gdzie położona jest główna siedziba MoW, został odwołany. W budynku znajduje się tylko Amanda Keith a jak wiemy, jest ona jeszcze osłabiona po ataku Lucyfera.

__________

>>> Czas na wywiad, który przeprowadzi Abby Harris!

ABBY: Moim i państwa gościem jest...

>>> Aaron wyrywa reporterce mikrofon z ręki.

AARON: Pozwól kochanie, że zrobię to za ciebie. Nazywam się Aaron Elrique ale wydaje mi się, że to powinien wiedzieć każdy na arenie i każdy zasiadający przed telewizorem. Było gorąco na mój temat, jak zresztą zwykle. Dołączy czy nie dołączy - to pytanie zadawał sobie cały świat. Jednak tak, The Cool Guy tu jest i nigdzie się stąd nie rusza. Jest tu tak dobrze, tak jak nigdzie indziej.

>>> Obejmuje Abby.

AARON: To co Abby, idziemy na małe co nieco?

ABBY: Ale...

>>> Nagle do pokoju wchodzi kolejny nowy nabytek MoW, Billy Foster.

AARON: A ty co? Wylazłeś spod biurka O'Reila?

FOSTER: Elrique, z łaski swojej mógłbyś zamknąć tą jadaczkę gdyż gwarantuje ci, nie chciałbyś oberwać w swoim pierwszym dniu w federacji.

AARON: Ja? Skądże. Nie widzę nikogo, kto mógłby mi wyrządzić jakąś krzywdę. Nawet ta piękna niewiasta jest groźniejsza od ciebie. Oj Foster, Toster... Co z ciebie wyrośnie. Choć Abby, idziemy.

FOSTER: Wolnego! Ona jest umówiona ze mną.

ABBY: Ale panowie... ja jestem jedna, a was jest dwóch.

FOSTER: Won już z tymi brudnymi łapskami od niej.

AARON: I tu muszę cię zmartwić, gdyż dopiero co je myłem. Myję się przynajmniej 5 razy dziennie, a ty? Raz na tydzień myśląc, że wystarczy?

>>> Foster rzuca się na Elrique z pięściami. Zawodników rozdziela Abby.

ABBY: Chłopcy! Nie pójdę z żadnym z was, koniec dyskusji. Do widzenia.

FOSTER: No i widzisz co zrobiłeś?

>>> Foster wybiega za Abby, a The Cool Guy uśmiecha się pod nosem.

__________

<Eminem - Phenomenal>

>>> Na stage z dumą wychodzi Matt Nawrot. Jak zapowiadał, tak zrobił. Wchodzi do ringu i przykłada sobie dłoń do ucha, aby wysłuchać, jak fani na niego buczą.

NAWROT: Jak dobrze być tu z pasem! *heat* Zrobiłem to, o czym mówiłem. Wygrałem Falls Count Anywhere Match i opuszczę tą federację z moim MoW World Championship. Czy wam się to podoba czy nie, tak zrobię. Będę zapewniał rozrywkę w Anglii, Japonii, Polsce, będę bronił swojego, powtarzam: swojego tytułu na całym świecie. Czy jest mi żal... oczywiście, że nie czuję żadnego żal. Ta federacja jest beznadziejna, ten prezes jest do niczego... Synalek prezesa, który po tylu latach raczył wrócić "po swoje" również jest do niczego. To, że ta federacja jest beznadziejna nie oznacza jednak, że nie ma gorszych. Podałbym 2, 3 przykłady, ale szkoda mojego czasu... Nananana, nananana, hey hey hey, good...

<This Fire Burns as One>

>>> Oh my God... To Nouvel! The Special One pojawia się w MoW i zalicza największy pop w historii tej federacji! Fani nie mogą chyba uwierzyć w to, że ich idol przybył do MoW. Nou klęka na jedną nogę, spogląda na zegarek i wykrzykuje swoje charakterystyczne hasło. Idzie w stronę ringu, gdzie bierze mikrofon.

NAWROT: Kim ty wogóle jesteś, żeby mi przerywać?

NOUVEL: Nazywam się Nouvel, panie yyyy, Nawrot? Mówią na mnie The Special One, jestem najdłużej panującym NAW World Championem, a niedługo będziecie mogli nazywać mnie swoim Zbawcą. Zbawię tą federację i doprowadzę ją do szczytu potęgi, a zacznę od usunięcia ostatniego wirusa. Tak, mówię o tobie! Jesteś mistrzem świata, bo dopiero teraz się tu zjawiłem. Czekałem długo na ten moment i obserwowałem tego raka, który opanował tą federację... Obserwowałem go i o mały włos, a sam bym go dostał. Pojawiając się tu dużo ryzykuję, ale ryzyko zawsze się opłaca i jestem tu, aby odebrać ci twoje złoto.

NAWROT: Żartu...

NOUVEL: Nie, nie żartuję. Mówię najprawdziwą prawdę i zaraz możesz się o tym przekonać.

NAWROT: Cóż...

NOUVEL: Tylko tyle umiesz wybełkotać? Naprawdę?

NAWROT: Nie dasz mi dojść do...

NOUVEL: Głosu? Nie zasługujesz na niego. Nie zasługujesz na przebywanie w tym ringu. Nie zasługujesz na tlen, który nas otacza. Nie zasługujesz na walkę ze mną, ale poświęce się. Zawalczmy tu i...

<Three Days Grace - Bitter Taste>

>>> Czy... czy to on? Ludzie wstrzymali oddech... To Chris Carney! Niemożliwe! Phenomenom wreszcie zagościł w MoW! Star of Eternity wychodzi z zawieszonym kapturem na głowie, ściąga go i rozkłada ręce. Powoli idzie w stronę ringu, przy ogromnym popie od fanów.

CARNEY: Już dawno temu miałem się tu pojawić, ale uznałem, że to nie jest odpowiedni moment. Walczyłem na całym świecie i wszędzie odnosiłem sukcesy. Wygrywałem tytuł za tytułem, a fani... miałem ich w dupie, a oni i tak mnie kochali. *pop* Dalej mam was w dupie, nie martwcie się. Nadal jestem tym samym złym, aroganckim Carneyem, który wszędzie się przechwala, ale chyba, no... nie jesteśmy tu po to. Tu nie chodzi o ciebie Nawrot. Tu chodzi o to, co trzymasz na biodrach. Każdy z nas tego chce, lecz tylko ja to zdobędę. Albo zrobimy to w humanitarny, cywilizowany sposób, albo użyję innych środków. Oddaj mi pas.

NAWROT: Moja odpowiedź brzmi: nie.

NOUVEL: Tak więc masz zamiar oddać go mi?

NAWROT: Również nie.

CARNEY: No dobrze, sam tego chciałeś.

Nouvel i Chris rzucają się na Nawrota! Okopują go wspólnie w narożniku, The Special One odpycha jednak The Phenomenal One i sam okopuje mistrza MoW wagi ciężkiej. Carney nie daje za wygraną i tym razem on odpycha Saviora i wyprowadza Mattowi całą serię Stompów. W końcu Nouvel łapie Star of Eternity za rękę. Legendarni zawodnicy stają ze sobą oko w oko.

<Jim Johnston - No Chance in Hell>

>>> To prezes MoW!

DANIEL: Chwila chwila. Miło was tu widzieć, panowie. To ja sprawuję tu władzę, ale pomysł odebrania Nawrotowi mistrzostwa bardzo mi się podoba. Tak więc w main evencie show zmierzycie się Triple Threat Elimination Matchu o MoW World Heavyweight Championship!

>>> Oh yeah? To naprawdę wielkie ogłoszenie i wielki main event! Czekamy z niecierpliwością!

____________

>>> Przenosimy się do pokoju, w którym Evan Tyler trenuje. Skacze na skakance, jednak przerywa. Podchodzi do kamery.

EVAN: Ominęła mnie People's Mania. To był dla mnie ogromny cios, nie wystąpiłem na tej gali, a jeszcze jakiś czas temu byłem kluczowym graczem. Może dlatego, że miałem za swoimi plecami dyrekcję? Nie wiem. Wiem jednak, że czeka mnie dużo godzin spędzonych na treningach i w siłowni, czeka mnie dużo wyrzeczeń, aby wrócić na szczyt. Na szczyt, gdzie stoi mój tron.

>>> Nagle do pokoju wchodzi Trane Cash z ojcem.

CASH: O jakim tronie mówisz? O tym, który jest już przygotowany dla mnie?

EVAN: Wydaje mi się, że nie wiesz co mówisz. Po co tu twój tatuś? Załatwia ci pas, hm?

CASH: Od mojego taty się odpierdol, bo wiele mi w życiu załatwił.

EVAN: Dzięki niemu ukończyłeś szkołę?

CASH: Odszczekaj to, śmieciu!

EVAN: Za tydzień w ringu. Ty, ja, No DQ Match!

PAPA CASH: Trane się zgadza. Widzimy się na Fightdown.

>>> Ojciec i syn odchodzą, Evan spogląda jeszcze na nich i wraca do treningu.

__________

JACOB ADAMS vs RODRIGO PEREZ

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.


Dobry wieczór... Coś się popsuło i nie było nas słychać (ani widać), ale już jesteśmy na wizji. Jacob dominuje nad rywalem w narożniku, wykonuje mu Turnbuckle Thrusty. Wrzuca go na narożnik i wspina się na trzecią linę, Rodrigo go jednak zrzuca. Mr. Heartless rusza na rywala, lecz otrzymuje mocne kopnięcie, czy będzie Missile Dropkick? Nie, nie trafia, Adams podnosi rywala i posyła go na liny, próba Pop-up Powerbombu skontrowana na Roll-up! 1.....2.....3!
ZWYCIĘZCA: Rodrigo Perez


Cóż za niespodzianka! Billion Dollar Man szybko ucieka z ringu przez wściekłym Adamsem. Mistrz interkontynentalny pokonany, Jacob łapie się za głowę. Podchodzi do sędziego i pokazuje mu, że było 2... Mr. Heartless odpycha sędziego pod wpływem emocji, jednak po chwili pomaga mu wstać... Sędzia opuszcza ring, jednak przechodząc pomiędzy linami zostaje zaatakowany przez IC Championa! Wyniesienie i End of the World (Quackendriver II) dla sędziego! Eater of the World idzie po swoje mistrzostwo i pokazuje wszystkim, że wciąż jest mistrzem interkontynentalnym.

__________

<Mötorhead - King of Kings>

>>> Do ringu zmierzają Sergio i Nicole Stoudemire z mikrofonami. Widać, że są szczęśliwi po wielkim zwycięstwie nad Polish Warriorem.

SERGIO: Na People's Manii pokonałem tego śmiecia. Polish Warrior zagrał w grę... i sromotnie przegrał. Wszyscy wiedzieli, że to zrobię! Nawet tacy idioci jak wy *heat* to przeczuwali. Wiedzieliście, że zdepcze go jak robaka *heat*. Zamknijcie się!

>>> Nicole obejmuje męża.

NICOLE: Spokojnie, kochanie. Udowodniłeś wszystkim, że jesteś najlepszy, że jesteś królem królów. Dlatego nikt inny, niż ty nie zasługuje bardziej na rolę COO tej federacji. Nie ma osoby, która lepiej daje radę. Ja to wiem, mój ojciec to wie. Nawet oni to wiedzą. Jedyną osobą, która potrafi utrzymać taką władzę jest...

<Jim Johnson - No Chance in Hell>

>>> Daniel Christopher klasycznym krokiem zmierza do ringu z mikrofonem.

DANIEL: Dziękuje, że mnie zapowiedziałaś córeczko. Brawo Sergio. Dałeś sobie radę. Zawsze wiedziałem, że nadajesz się do bycia COO, teraz udowodniłeś, że jesteś (pomijając mnie) najlepszy. *heat* ZAMKNIJCIE SIĘ!

SERGIO: Dziękuję. Jestem niezwykle szczęśliwy, że stawiasz mnie tak wysoko. A TERAZ JEŚLI KTOŚ JESZCZE MA PROBLEM. NIECH WYJDZIE DO....

NICOLE: Spokojnie Sergio, wiemy, że nikt nie jest w stanie z tobą wygrać.

DANIEL: Z jednym wyjątkiem...

>>> Na arenie gasną światła.

<Jim Johnson - Here Comes the Money>

>>> HERE COMES THE MONEY! What the Hell? To Jake Christopher, syn Daniela! Uśmiecha się i wykonuje klasyczny dla siebie taunt. Prosi o mikrofon i zaczyna się śmiać.

JAKE: Pamiętacie jeszcze mnie? Chyba będę się musiał jeszcze raz przedstawić, bo wydaje mi się, że mój ojciec zrobił wszystko by o mnie zapomniano. Nazywam się Jake Christopher... *heat* Ale nie poczuwam się jako część tej dysfunkcyjnej rodziny *pop*.

DANIEL: Zamknijcie się!

>>> Jake przewraca oczami.

JAKE: Powtarzasz się, tato. Przez cały ten czas każesz tym ludziom się zamknąć zamiast ich posłuchać... Tak samo jak nie chciałeś słuchać mnie. Nie chciałeś także spełnić obietnicy...

NICOLE: Co on tu robi, tato?

JAKE: Przyszedłem, bo gdy widzę co tu wyrabiacie to mnie gniecie. Nie znacie się na biznesie, nie wiecie jak prowadzić federacje i nie wiecie nic o moralności.

>>> Jake wchodzi do ringu.

DANIEL: Synu. Wróciłeś...

>>> Daniel rozkłada ręce by przytulić syna, ale ten kładzie mu rękę na klatce piersiowej.

JAKE: Nie przesadzaj, Daniel. Przyszedłem jak syn marnotrawny po moją część spadku. Chce kontroli nad Fightdown *pop*.

NICOLE: Oszalałeś!?

JAKE: Nie oszalałem, wydaje mi się, że jako jedyny w tej rodzinie.

NICOLE: Po to wróciłeś? By rozerwać tą federacje?

JAKE: Nie nie nie. Nie rozerwać. Naprawić! Marnujecie potencjał większości zaplecza, chcę to zmienić i nadać w końcu tej federacji zasłużone dobre imię.

SERGIO: Ta federacja ma dobre imię, bo...

JAKE: Sorki kupo mięśni, ale nie rozmawiam z tobą *cheer* To jest sprawa moja i twoja Daniel.

DANIEL: Myślisz, że jak ot tak sobie wrócisz i zażądasz połowy mojego imperium to ci je dam? *Yes Yes Yes!*

JAKE: Chyba słyszysz ludzi.

DANIEL: Nie obchodzi mnie zdanie tych ludzi *głośny heat*.

JAKE: I TO JEST PROBLEM! TO JEST WŁAŚNIE PROBLEM! To jest rak tej federacji. To, że nie interesują cię ludzie! Musisz być totalnym idiotom by...

DANIEL: KONIEC! Nie będę z tobą rozmawiać.

>>> Daniel wychodzi z ringu i zmierza na zaplecze, a za nim Nicole i Sergio, który uderza Jake'a barkiem. Stają na stage'u.

JAKE: Nie uciekniesz od tego. Wiem, że zdajesz sobie sprawę z tego, że znam się lepiej na biznesie i prowadzeniu federacji.

>>> Daniel chce coś powiedzieć, ale postanawia wyjść. Jake stoi w ringu i dziękuję publiczności za miłe powitanie.

__________

AZAZEL vs DRIZARD

<CFO$ - Lucha Lucha>

>>> Przed nami kolejna walka, a na rampę wychodzi świeżo upieczony mistrz Light Heavyweight, Azazel. Wita się z fanami w drodze na pole walki i tauntuje w narożnikach, gdy już jest na miejscu.

<Limp Bitzkit - Rollin>

>>> Jego dzisiejszym przeciwnikiem będzie nie kto inny, tylko MoW Original Drizard. Ten również wita się z publicznością z pierwszego rzędu po drodze do kwadratowego pierścienia. Kiedy tam dociera, sędzia daje sygnał do walki.

<Gong!> 

Driz chce zainicjować zwarcie, jednakże Azazel z racji swoich rozmiarów nie przystaje na to. Drizard krzyczy: "No dalej!"... w końcu Luchador daje za wygraną i wchodzi w zwarcie, lecz szybko przechodzi za plecy przeciwnika, który następnie nie może go trafić łokciami w głowę. Były MoW TV Champion zostaje pchnięty na liny, ale odrzuca od siebie rywala, po czym ten pędzi na niego z Running Enzuigiri, lecz nie trafia, a dawny Monster of Hell Irish Whipuje go na liny, jednakże Azazel na nich się zatrzymuje. Drizard pędzi z zamiarem wymierzenia Big Boota, ale górna lina zostaje naciągnięta, a on sam wypada z ringu. To szansa dla Sympatycznego Wojownika, który natychmiast z rozbiegu wykonuje przepiękny Suicide Dive. Fani wiwatują w okolicach ringu, a sam Azazel wrzuca oponenta swojego do kwadratowego pierścienia z zamiarem przypięcia... 1... kick-out. Drizardowi zostaje założony Armbar. Były mistrz TV odczuwa boleśnie ten hold, ale po chwili wstaje z Azazelem na ramieniu, po czym trzepie nim o matę wykonując Powerbomb! To może być koniec! Pin... 1... 2... kick-out. Niewiarygodne! Jednak teraz to Driz ma przewagę i wykorzystuje to wykonując Underhook Suplex, po którym dokłada Leg Drop... moment, Leg Drop nietrafiony, ale obaj zawodnicy szybko wstają. Nie rzucają się jednak na siebie, bowiem strategia jest ważna. Jednak Driz nie wytrzymuje napięcia i próbuje wjechać w Luchadora Spearem, ale nikogo nie ma w domu, a on sam nadziewa się o osłony narożnika. Mistrz wagi półciężkiej wykonuje serię kopnięć w plecy Drizarda... jedno, drugie, trzecie, czwarte, piąte... Driz się odwraca i przy szóstej próbie łapie Azazela za nogę... Enzuigiri!!! Były mistrz telewizyjny ogłuszony nieźle i to na tyle, że musi przysiąść w narożniku, ale zaraz nadziewa się na Stinkface od Azazela. Pin... 1... 2... kick-out. Całkiem niewiele brakowało. Driz powoli wstaje, lecz nie wie, iż jego rywal szykuje się pod Stormy Lead (S.O.S.). Czy trafi? Nie, zostaje odepchnięty na liny, po czym wpada pod Spinebuster od Drizarda! Musiało boleć! Drizard krzyczy: "To koniec!" i szykuje się pod Touchdown (RKO), ale Luchador Azazel musi się podnieść, aby ta akcja została ostatecznie wykonana. Sympatyczny Wojownik wstaje, Driz przymierza, ale zostaje odepchnięty do narożnika, po czym Azazel sprzedaje mu Turnbuckle Dropkick, a na dokładkę dorzuca Dragon Nest (Asai DDT)!!! Nie przypina... tylko wchodzi na samą górę narożnika, by dobić swojego oponenta Cliff Jumpem (Swanton Bomb) i tę akcję mamy! Pin... 1... 2... 3! 
ZWYCIĘZCA: Azazel


Azazel cieszy się ze zwycięstwa, okazując radość w narożnikach. Nagle arenę spowija mrok, a na titantronie pojawia się... Bane!

BANE: Hello, Azazelu. Od naszego ostatniego spotkania na People's Manii troszeczkę minęło. Czy jesteś gotowy na... ból? Ból to jedyne, co możesz otrzymać w nagrodę ode mnie. Spójrz za siebie, hahah.

Azazel odwraca się, a za nim stoi Bane! Dark Luchador atakuje Light Heavyweight Championa i wykonuje mu Bane Driver (Pentagon Driver)! Mr. Zero Fear staje nad pasem mistrzowskim. Podnosi go i zabiera ze sobą. "To już nie twoje mistrzostwo!".

__________

>>> Zza zamkniętych drzwi słychać paniczny śmiech. Kamerzysta podchodzi do nich i próbuje otworzyć, ale to na nic. Ochrona przybiega i zaczyna w nie kopać. W końcu udaje się je wyważyć. Na środku ciemnego pokoju widoczna jest lampka, która oświetla Allana Crevena. Zawodnik spogląda w dół, po czym nagle gwałtownie odwraca się w stronę kamery i zaczyna mówić.
ALLAN: Bolało, ale to dobrze. Cierpiał... cierpiał bardzo mocno, ale ja to uwielbiam. Kocham patrzeć na ich łzy, kocham słuchać jęków wywołanych bólem, uwielbiam czuć ten strach. Strach przed życiem. Większośc z was boi się tego co będzie jutro. Wiele osób boi się nawet, że może nie dotrwać do jutra. Macie rację. Jeśli wpadnie w moje ręce możecie zacząć się bać o swój żywot. Jestem najskuteczniejszym narzędziem tortur. Pamiętam gdy byłem mały. Siedziałem z dziadkiem przy ognisku, a ten zaczął opowiadać mi różne histore. W końcu usłyszałem tą jedyną- Kuba Rozpruwacz. Coś musiało być ze mną nie tak skoro już jako maluch zacząłem się nim inspirować. Czułem ból ludzi, których brutalnie mordował i z czasem zaczęło mi to sprawiać coraz to większą przyjemność. Doszło do tego, że moja osoba podzieliła się na dwie różne osobowości. Spokojny miły i uczynny Allan oraz mroczny, brutalny, bezlitosny demon, który nasilał się we mnie. Na People's Manii miał miejsce moment kulminiacyjny. Uwolnił się. Nie miałem sił, by go zatrzymać. Crane padł ofiarą brutalnego mordu. Patrzyłem jak płakał z bólu i krzyczał, ale nie mogłem nic zrobić. On był silniejszy, on dominował. Chciał pokazać rywalom jak silni jesteśmy. Chciał pokazać mi, że mogę mu ufać, że zawsze mnie obroni. Komu mogę jednak zaufać na tym świecie jeśli nie samemu sobie? Czas na połączenie sił... Czas na zabawę.

>>> Creven zaczyna się śmiać, po czym uderza kamerę z całej siły. Ta upada i rozwala się, a segment musiał zostać przerwany.

__________

<Disturbed - Stricken>

>>> Do kwadratowego pierścienia z mikrofonem w ręce zmierza Jake Young w towarzystwie Amandy Young. Widać zniesmaczenie i niezadowolenie na jego twarzy. Gdy dociera ze swą lubą do ringu, przemawia.

JAKE: To co się stało na People's Manii woła o pomstę do NIEBA do jasnej cholery! DO NIEBA! Tak, do Nieba! I nie mówię tego bynajmniej, by jedynie zrobić na złość temu kretynowi, Lucyferowi, ale również zemsta musi być. Jestem wierzącym chrześcijaninem, tak samo jak Amanda i prawda jest taka, że Dobro zwycięży w tej wojnie, o którą sam Demon się prosił. Jestem zdegustowany, bardzo zły, a nawet wściekły, ale bez obaw... dopóki wierzę w Boga, nic mi nie grozi...

>>> Ale co to!? W narożnikach wybuchają płomienie!

<Dark Side>

A na stage'u pojawia się Nekromanto wraz z wygaśnięciem wszystkich świateł na arenie! Jest ubrany cały na czerwono! Jake nie wie co poczynić, ale wychodzi z ringu w stronę szyderczo śmiejącego się Nekromanto, który... wskazuje w stronę ringu kierując się przy tym do niego powoli... Moment... spod ringu wychodzi Lucyfer we własnej osobie i próbuje wciągnąć Amandę Keith do swojego "piekła"... Jake jednak wbiega na ratunek i łapie swoją wybrankę za dłoń starając się uniemożliwić Lucyferowi wpędzenie w "miejsce potępionych". Amanda zostaje odciągnięta z zasięgu Demona, a on i Jake zaczynają się niemiłosiernie tłuc rzucając się po całym kwadratowym pierścieniu. Jake wymierza pięści w brzuch w cornerze dla Demona, ale ten go odpycha od siebie tak, że robi przewrót w tył, ale naciera Jumping Splashem i próbuje Swinging Neckbreakera, lecz znowu odepchnięcie, po którym następuje Big Boot. Teraz rozpoczyna się seria Clothesline'ów... pierwszy, drugi, trzeci... za każdym razem kiedy J2Y wstaje, inkasuje kolejne. W końcu zostaje wyniesiony pod Fireman's Carry Cutter. I trafiony do tego! Czy zostanie wykonany Screenshot to Hell (Punjabi Plunge)? Tak! Jake wypada z gry! Mandy staje bezbronna w narożniku... Lucyfer kieruje się w jej stronę...

<Are You Ready>

>>> Chwilunia! Czyj to theme!? Na titantronie wyświetla się napis Special OP! Wśród tłumu do ringu zmierzają Alevas i Ranger... Jakie oni mają zamiary?

Wbiegają do ringu i atakują... Lucyfera! The Devil jest przez nich mocno tłuczony i sprowadzony do przeciwległego narożnika, gdzie otrzymuje niezłe baty. Próbuje się bronić odpychając od siebie napastników, lecz niewiele mu to daje. Otrzymuje Squeezer (Double Shotgun Dropkick) od Alevasa i Rangera, którzy za chwilę pomagają Jake'owi wstać. Widać, J2Y jest już w dość dobrej formie po ataku i po chwili wracają do potężnego okopywania Demona. Ten ostatni zostaje momentalnie wyniesiony przez Special OP pod Three Muskeeters (Triple Powerbomb) i trafiony!!! Lucyfer został powalony przez nie jednego, ale aż trójkę zawodników! Special OP opuszczają ring wraz z Mandy, a Nekromanto zamiast się przejmować... uśmiecha się do nich i macha im na pożegnanie. Lucyfer leży... moment... podnosi się... to wake up... podnosi się jak gdyby nigdy nic! Czy to człowiek!? Jeśli tak to musi być naprawdę mocnym graczem! Grupa Jake'a patrzy z publiczności z niedowierzaniem i przerażeniem w oczach, a Lucyfer tauntuje w charakterystyczny sposób.

__________

>>> Jesteśmy na backstage'u, gdzie jest Abby Harris.

ABBY: Zaraz przekonamy się, kto zdobył jaką walizkę Feast or Fired! Przypominam, że w czterech zdjętych walizkach są następujące kontrakty - title shot na MoW World Championship, title shot na MoW Intercontinental Championship oraz title shot na MoW Tag Team Championship, a także... No właśnie, zwolnienie. Są ze mną: Jekyll, Rossdust, Justin Carrera oraz Kellan Anderson. Justin, zacznijmy od ciebie.

JUSTIN: Oh Abby, zaczekaj chwileczkę...

>>> Cowboy wyciąga z kieszeni buteleczkę Whiskey, bierze solidny łyk i wzdycha głęboko.

JUSTIN: Już lepiej, to na szczęście.

>>> Carrera otwiera walizkę, sprawdza jej zawartość a tam... title shot na pasy Tag Team!

ABBY: Wow, gratulacje!

JUSTIN: Dzięki Abby, wiedziałem, że się uda. Ze znalezieniem tag team partnera nie będę miał problemu, bo jestem kowbojem, a piwo to moje paliwo!

>>> Justin odchodzi, pora na Jekylla. Wygrywa on... title shot na pas interkontynentalny!

JEKYLL: Mhm, wiedziałem, że ten pas jest mi przeznaczony. Już wkrótce zostanę mistrzem, a nad światem zapanuje zło i chaos. Jekyll tu jest...

>>> Kolejny i przedostatni, jaki otworzy walizkę to Kellan Anderson. Co on tam ma? Title shot na MoW World Championship, no no.

KELLAN: Sorry kolego, ale to ja tu jestem tym gościem, który zdobędzie mistrzostwo świata. Nie, poprawka. Nie jestem gościem, jestem potworem, jestem maszyną do zabijania która tylko czeka, aby ją aktywować.

>>> Smutny Rossdust sprawdza jeszcze, co znajduje się w jego walizce. To oczywiście zwolnienie. Zawodnik zalewa się łzami, przez co zmywa mu się z twarzy czarno-żółty face paint. Abby oferuje mu chusteczkę, a ten zabiera całą paczkę i ucieka.

__________

MATT NAWROT (c.) vs NOUVEL vs CHRIS CARNEY - Elimination Triple Threat Match for MoW World Championship

<Eminem - Phenomenal>

>>> Czas więc na main event dzisiejszego wydania War Zone, który jest pierwszym WZ po People's Manii, czas na Triple Threat o mistrzostwo świata wagi ciężkiej! Matt Nawrot wychodzi na rampę ze swoim pasem, jak wiemy dziś po gali ma zamiar ostatecznie opuścić MoW.

<This Fire Burns as One>

>>> Jako drugi wychodzi Nouvel, który wykonuje swój charakterystyczny taunt na stage'u i w swoim stylu zmierza do ringu.

<Three Days Grace - Bitter Taste>

>>> Jako trzeci wychodzi Phenomenom, Chris Carney! Magnificent Shooter wykonuje gest podwójnego strzału z pistoletu i idzie do ringu. W drodze do niego zauważa fana z pierwszym rzędzie z plakatem "Thank You Warrior". Chris nie czeka długo i zabiera mu ten plakat i targa go na kilka części, a następnie rzuca w biednego fana. Star of Eternity wchodzi do kwadratowego pierścienia i spogląda na swoich rywali.

<Gong!>
Triple Threat czas zacząć, dodajmy jeszcze, że jest to walka eliminacyjna. Zawodnicy krążą po ringu, Nawrot unika jakiejkolwiek konfrontacji aż do momentu, w którym Nouvel i Carney się na niego rzucają i przepychają go do narożnika. Czy zobaczymy współpracę pomiędzy nimi? Na razie mamy Irish whip na liny i Double Clothesline, po którym wyniesienie i ładny Double Suplex! Panowie spoglądają na siebie i kontynuują ofensywę na Nawrota. Double Underhook Backbreaker od Nou a następnie Standing Shooting Star Press od Carneya! Chris chce pinować, ale Nouvel go podnosi i wyprowadza Slapa w policzek oponenta. Star of Eternity długo nie zamierza czekać na odwet, cała seria kopnięć po których odbicie od lin i Shoulder Block od The Special One. Ten rozkłada ręce w stylu Carneya, lecz ten niespodziewanie robi Kip-Up Frankensteinera! Do tego Jumping DDT! Przypięcie, 1..... Nawrot wraca do ringu i przerywa liczenie. Podnosi Phoenix i próbuje wyrzucić go z ringu, lecz sam z niego wypada... Utrzymał się jednak na apronie, Enzuigiri od Carneya! Outward Slingshot DDT on Apron! Co za akcja. Magnificent Shooter wstaje, lecz zaraz znów zostaje powalony przez Nouvela! Świetna Sommersault Plancha. The Savior wrzuca Phenomenona do ringu, staje na krawędzi ringu i skacze z Springboard Clothesline'm, jednak zostaje zaskoczony genialnym Jumping Reverse STO! To może być koniec, 1.....2..... kick-out! Nouvel nie odpuszcza. Chris podnosi oponenta i aplikuje mu Northern Lights Suplex. Szykuje się Stiff as Fuck, Low Superkick w nogę zaaplikowany, czas na Knee to Head, czy będzie Stiff Kick? Nie, mamy kontrę i Brainbuster on Knee! 1.....2.. Nawrot przerywa. Podnosi Nou i wyprowadza mu Snap Suplexa, nie puszcza jednak uchwytu i dorzuca Snap DDT! Face of MoW wychodzi na narożnik, skąd szykuje się do Diving Double Axe Handle na Saviora. Ten jednak unika, przechodzi za plecy i Backstabber! 1.....2.. kick-out. Wkurzony Nouvel wychodzi z ringu po krzesełko, ustawia je na macie i wynosi pod Michinoku Drivera, do ringu wraca jednak Chris Carney! Roundhouse Kick dla Nouvela, po którym wyrzuca go z ringu. Nawrot w niebezpieczeństwie, Your Last Sunset (Hiromi Cutter) na krzesełko! Do tego przejście do submissionu, Last Hope (Horns of Aries) zapięte, Nawrot walczy z bólem ale odklepuje! Mistrz wyeliminowany!
MATT NAWROT HAS BEEN ELIMINATED
Carney uśmiecha się pod nosem. To on pozbawia pasa Matta! Star of Eternity spogląda, gdzie jest Nou... Fosbury Flop poza ring! The Leader bierze kolejne krzesełko spod ringu i zaczyna nim okładać rywala. Seria uderzeń w plecy, po czym Irish whip w stalowe schody. The Special One łapie się za bark, a Carney łapie go za rękę i przykłada nią w schody. Wrzuca przeciwnika do ringu i tam kontynuuje ofensywę na niego. Kilka Knee Dropów po których wyniesienie i Brainbuster! Brainbuster! 1.....2.... kick-out! Chris pokazuje sędziemu, jak powinien liczyć, po czym szybko wychodzi na apron. Nouvel leży, a The Phenomenal One wyprowadza Springboard 450 Splash... Trafia jednak nie w rywala, a w matę, The Special One podnosi się, odbija się od lin gdy w tym czasie Chris się podnosi i aplikuje mu Slingblade! Irish whip do narożnika po czym High Knee i błyskawiczny Bulldog! The Savior idzie z przeciwnikiem do narożnika, po czym wykonuje mu Tornado DDT! 1.....2... kick-out! Nou klepie w matę i łapie się za głowę. Uśmiecha się jednak, składa ręce i wykonuje taunt przed swoim finisherem. Subita Mors (GTS) wisi w powietrzu, wyniesienie na barki, czy zobaczymy Subita Mors? ta.. Nie! Carney upada na nogi i Pelé Kick! Nouvel się zachwiał, a jego rywal ruszył na liny i wykonuje przepiękne Stylin DDT! Do tego jeszcze wyniesienie i Shot 'Em All (Wheelbarrow Suplex lifted and dropped into Backstabber)! Przypięcie, 1.....2..... kick-out! Magnificent Shooter nie może w to uwierzyć. Wychodzi za liny i czeka, aż przeciwnik wstanie. 720 DDT... nie, unik i Inverted Frankensteiner! Do tego Small Package Driver. Czy to koniec? 1.....2.... kick-out! Tym razem to Nou jest wściekły. Wchodzi on jednak na narożnik, skąd szykuje Chicago Rules (Diving Elbow Drop). Skacze, ale nie trafia! Phenomenom szybko zapina Last Hope (Horns of Aries)! Na środku ringu! Nouvel wyje z bólu, czy uda mu się dotrzeć do narożnika? Tak, uff... Obydwaj zawodnicy leżą na macie, słychać tylko chanty "This is Awesome". Zawodnicy podnoszą się i wymierzają sobie Punch za Punchem.. w końcu The Special One atakuje Knee Liftem, Irish whip na liny i próba Clothesline'u lecz mamy Gut Kick i DDT... nie, Back Body Drop, lecz Pelé Kick od Chrisa... również nie, ale mamy piękne Falcon Arrow od razu z przejściem do Welcome to Chicago Motherfucker! (Anaconda Vise)! Phoenix cierpi, próbuje się wydostać ale to nic nie daje, czy będzie klepał? Ale chwila, co się dzieje!? Światło na arenie gaśnie i słychać tylko uderzenia krzesłami? Kto mógł zainterweniować? Światło wraca, Chris Carney leży na nieprzytomnym Nouvelu! Sędzia ani chwilę nie waha się, 1.....2.....3!
ZWYCIĘZCA: Chris Carney (new. c.)


Niebywałe, mamy nowego MoW World Championa, a jest nim Star of Eternity, Phenomenom, Chris Carney! Carney mistrzem świata, Carney przechodzi do historii! The Phenomenal One podnosi się z maty, otrzymuje swój pas a sędzia wznosi jego rękę do góry! Jednak, czy dowiemy się kto ingerował w pojedynek? Czy to ludzie Chrisa? Na razie pozostaje nam tylko gdybać.

W ten sposób kończymy to niesamowite War Zone: New Age, do zobaczenia na Fightdown!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Comments System

Disqus Shortname